Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Zo wat een reacties in zo'n korte tijd
moyra schreef:Pebbels en bo staan nog dag en nacht buiten
Hey Daan! Huh maar ben je dan weer verhuisd? Je staat niet meer op die stal in noordwijkerhout? Daar stonden ze in de winter nl alleen buiten als je hem zelf buiten zette
Ik heb welgeteld 3 mensen in het hele topic gezien waar ze minder dan 4 uur buiten komen. Iets zegt mij dat dit niet helemaal representatief isOf de mensen met 'stalpaarden' durven niet te reageren, of iedereen die dit topic leest woont landelijker dan ik.
@maartje1990: van zo'n reactie krijg ik echt de rillingen over mijn rug. Hoe kun je zoiets nu zeggen? Ik vind het op zijn zachtst gezegd arrogant te denken dat je weet wat het beste is voor een paard. En met jou leeftijd heb je nou ook weer niet tientallen jaren praktijkervaring dat je recht van spreken hebt imo...
Iemand hier zei ook nog dat als je écht wil er altijd wel een stal in de buurt is, ook rond amsterdam, waar ze wel veel buiten komen. Dat is inderdaad wel zo, als je bv met de auto kunt gaan, maar als je beperkt bent tot de fiets valt er alweer heel veel af. En daarnaast, nog veel belangrijker: dat een paard veel buiten komt is niet het enige waar je een stal op selecteert. Minstens zo belangrijk is dat er verder goed voor je paard gezorgd wordt, en dus dat er mensen zijn met paardenkennis. En uit mijn ervaring weet ik dat dit niet altijd samen gaat (dus dat je paard veel buiten komt en daarnaast dat er goed voor gezorgd wordt door mensen kennis van zaken).
xjolijn: ideaal!
Mss is het ook leuk als iedereen erbij vermeld waar/ welke omgeving de stal van je paard is? En wat voor faciliteiten je hebt op je stal.
edit: laatste reacties nog niet gelezen, jullie reageren te snel