Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Nou, ik kan me juist goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in die mensen, een keer een praatje is prima maar het zijn niet je vrienden.
En je moet juist oppassen met te close contact, daar krijg je straks nog meer gezeik van, ze gaan je claimen en je bent straks van alles verplicht.
Kun je niet gewoon zeggen dat je niet op zoek bent naar vriendschap en liever alleen met je paarden bezig bent?
Das tenminste duidelijk.
Myfairytale schreef:MirandaFuego schreef:Nou, ik kan me juist goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in die mensen, een keer een praatje is prima maar het zijn niet je vrienden.
En je moet juist oppassen met te close contact, daar krijg je straks nog meer gezeik van, ze gaan je claimen en je bent straks van alles verplicht.
Kun je niet gewoon zeggen dat je niet op zoek bent naar vriendschap en liever alleen met je paarden bezig bent?
Das tenminste duidelijk.
Gelukkig dat je het begrijpt!
Ik durf/wil dat niet zo zeggen, ze bedoeld het vast goed.![]()
Ik ben altijd degene die het gesprek afbreekt, door te zeggen dat ik weer verder ga.
Jes schreef:Ik zou ook inderdaad hetzelfde doenEn dan met de mededeling van Ashley erbij
Dat jullie gepasseerd zijn is natuurlijk niet hun schuld maar die van de verhuurder, hij wil jullie blijkbaar niet in het huis hebben...
DubbelDun schreef:@Myfairytale : als je het gedeelte na 'pisnijdig' hem nu ook rustig en vriendelijk verteld hebt dan zou dat kwartje onderhand wel gevallen moeten zijn.