Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:54

Pardon?

We prikken een datum en doen alles?
volgens mij heeft ze dat al meerdere keren gedaan en dat jij dan vakantie hebt is leuk.
Maar in mijn ogen mag zei het nu bepalen en passen jullie je maar aan. als het zo een mega probleem is dat ze tussen prikpaaltjes kom zou ik maar als de donder zorgen dat er dan tijdelijke palen in de grond komen met een draad zo dat het blijft staan dan kan zei haar spullen halen als zei kan.

Echt wat kunnen mensen toch misbruik maken van een ander zijn goedheid!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:55

Als ze je gemaild hebben met een datum, dat je dan je spullen kon halen en dat het klaar zou liggen en het ligt erniet.
Had ik persoonlijk alles gewoon uit de grond getrokken, ze stemmen ja zelf in om dan je spullen op te laten halen :=
Word je het niet eens ik ken nog wel wat mensen die je wel willen helpen :+ (grapje)

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:55

shame on you kijk naar je eigen ik kom voor mijzelf op tot zover ik weet heeft linda geen bokt ik ga strAKS
naar haar toe en ben nu thuis ben het gezeik zat wat denk je van ons?
owja

toen wij er net een paar dagen stonden waren wij eerst druk bezig met het weiland leefbaar te maken maien bemesten en noem het op
gohya ging gelijk drijgen dat zij gelijk de omheining weg haalde wij van de schrik bezig geweest maar het was te veel om met z'N TWEEÉN IN een dag te doen
en graag geen namen noemen wan weetje wat ik sneu vind is namen noemen via internet dat is pas sneuuuu

Anoniem

Re: Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:57

Weet jij zeker dat je 18 bent en een hogere opleiding doet? Er is werkelijk waar met regelmaat geen touw aan je posts vast te knopen.

Wil je alsjeblieft denken om je leesbaarheid (leestekens, hoofdletters?)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 16:57

Zosja je weet dat ik op een zaterdag NOOIT kan,ik heb dan mijn voetbal wedstrijd.
Schandalig wat jullie nu gedaan hebben,heb er geen woorden voor.
En even voor de duidelijkheid,L. hoeft mij niet te bellen,ik wil haar nooit meer zien,laat staan horen.Ik vertrouwde haar al niet,maar nu al helemaal niet meer.
Ik laat de politie het wel oplossen en ook de eigenaar P!

kiki1983Jarig

Zosja alsjeblieft als je een reactie geeft zorg er dan ook voor dat het duidelijk en leesbaar is.

Gohja: Schijt hebben alles eruit trekken!

little_birdy

jeetje TS dat jij dit pikt van zosja en de andere mevrouw :n
snel naar de politie morgen en gewoon alles weghalen ,

waar in de buurt moet het gebeuren ?
en als het volgende week op een donderdag of vrijdag is kan ik wel komen helpen (mits niet te ver weg )

zosja24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:58

ik heb nooit een mail gehad de huurder ook niet ja
een sms gehad 1 keer toen ik op school zat en de huurder op haar werk
dat ze gelijk alles ophaalde nou niet dus.. ging ze ook uit het niets
en half 3 is half 3 geen kwart over 3...
maargoed deze kindercreche kan rustig verder gaan is ga naar de huurder en jullie zoeken he maar lekker uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 16:59

Wederom verzoek tot leesbaarheid...

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:02

maaie en bemeste..
uhm als je het gemaait hebt bemest je het niet meteen je geeft je weiland eerst rust voor je er mest op knalt..
ik neem aan dat je het hebt laten injecteren(tenzij je kunst mest gebruikt)
Dan lijkt het me niet dat jullie beide op een trekker achter elkaar aan rede de ene om te maaien de ander om te bemeste..
ik vind het klinklare onzin het spijt me zeer..

Als ze bij mij komen injecteren moet de gehele middelste rij palen de grond uit.
dit zijn zo'n 15 palen samen met mijn vriend is dat ongeveer 20 min werk..
als er weer palen in moeten loopt de 1 met de palen boor de ander met de hamer palen leg je er vast naast kan je zo achter elkaar door werken..

Edit: ik denk dat er in de topic in middels aardig wat mensen bereid zijn om te helpen..
want ook ik wil als het niet te verweg is of via openbaar vervoer te regelen is je komen helpen hoor!

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:03

Het maakt niet uit wat je hier nog zegt Zosja24,

Aan je taal en type kennis kom jij zeker niet over als een meisje van 18. Laat staan het gedrag dat je vertoont. Je verhaal klopt verder van geen kanten! Toen jullie het weiland kregen moesten jullie eerst alles bewerken, maaien en mesten... dat is dus nu een MAAND geleden, en dan zou het onkruid vandaag boven jou uit groeien?! ( Overdrijven is ook een vak)
Dan hebben JULLIE toch in die maand iets niet goed gedaan hoor, jullie staan er immers al die tijd al op!

Dit is dan ook volledig eigen schuld en niet van TS!

En sorry dat ik het zeg, maar je komt op mij over als een verwend meisje, die als ze een keer NEE hoort meteen in het slachtofferrol gaat zitten. Daarbij siert het je niet dat er zulk soort nonsens verteld wordt.

Ik denk dat wat hierboven staat veel bokkers ook denken, maar niet durven te zeggen. Bij deze heb ik het maar eens gezegd. ( en het lucht aardig op)
Laatst bijgewerkt door Tess_C op 24-09-12 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:04

Ik weet je leeftijd en opleidingsniveau niet maar zou toch maar je eigen posts even terug lezen, dit is wel erg beneden de maat.
Als je de boel, samen met Linda, netjes geregeld had en niet die laatste streek uit had gehaald dan had je misschien nog enig recht van spreken. Je mag blij zijn dat ik geen afspraak met je had vanmiddag, ik had van boosheid de palen er wel uitgehaald en jullie beesten achter een draadje gezet. Daarna had ik je gebeld zodat je kon zorgen voor een deugdelijke omheining. Als je zo begaan/bezorgt bent met je dieren dan had je allang een eigen omheining gemaakt. Apekop, zo noem ik gillende pubertjes.

zosja24 schreef:
shame on you kijk naar je eigen ik kom voor mijzelf op tot zover ik weet heeft linda geen bokt ik ga strAKS
naar haar toe en ben nu thuis ben het gezeik zat wat denk je van ons?
owja

toen wij er net een paar dagen stonden waren wij eerst druk bezig met het weiland leefbaar te maken maien bemesten en noem het op
gohya ging gelijk drijgen dat zij gelijk de omheining weg haalde wij van de schrik bezig geweest maar het was te veel om met z'N TWEEÉN IN een dag te doen
en graag geen namen noemen wan weetje wat ik sneu vind is namen noemen via internet dat is pas sneuuuu

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 17:06

Als ik morgen de aanhanger kon lenen en hulp had ,ging ik er morgen álles uithalen!
Het weiland is in Ermelo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:06

zijn er niet een paar bokkers die tijd hebben en in de buurt zitten om 1 dezer dagen de boel weg te gaan halen met gohya?

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:07

Ik bied me ook aan om te helpen, mits het redelijk in de buurt is.

Bloedje irritant, ongeacht wie ze schuld het wel of niet is, Gohya wil haar spullen terug en dat lijkt mij niet meer dan redelijk, wat doet het er dan toe dat het een bende is op het weiland of niet? Daar heeft Gohya nog steeds haar spullen niet mee terug.
Jullie hebben het weiland geaccepteerd zoals het is, dan had je gelijk moeten klagen, zowieso snap ik niet dat je je paarden zomaar ergens neerzet zonder de boel te inspecteren.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:08

Zosja je doet een hogere opleiding? Dan leer je op de opleiding om fatsoenlijk Nederlands te schrijven. Ik kan er geen touw aan vast knopen.

Gohya ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost word :j

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:08

oei ermelo is helaas veel te ver weg voor mij
ik hoop dat andere bokkers je willen helpen

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 17:09

Dat zou helemaal geweldig zijn als ik hulp zou krijgen.
Mijn vriend is invalide,die kan niet helpen.En hij was woest toen we net bij dat weiland waren en al onze spullen nog gewoon zag staan.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:09

Hou er wel rekening dat je iemand regelt die sterk is want die palen trek je niet zo 1,2,3 uit de grond..

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:11

Ermelo is voor mij niet naast de deur, maar mits in het weekend (zondag begrijp ik dan, vanwege voetbal) dan stel ik me beschikbaar, ik heb geen aanhanger, wel grote auto met flinke laadruimte, daar kan aardig wat in en ik wil eventueel ook wel iemand oppikken, mocht het nodig zijn.
Laatst bijgewerkt door DanaDeen op 24-09-12 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:11

gohya je hebt pb :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:13

Ik woon helaas niet in de buurt anders had ik ook mee willen helpen maar ik snap dat je het zat bent ts.
Hun hebben tijd genoeg gehad om het te regelen en ze horen niet te profiteren van jou omheining en goedheid.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 17:13

pleiada schreef:
Hou er wel rekening dat je iemand regelt die sterk is want die palen trek je niet zo 1,2,3 uit de grond..

Als je met een grondboor precies naast de paal boort heb je ze er zo uit.
Sommige palen zaten niet eens muurvast,je kon ze zo heen en weer bewegen.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:13

gohya schreef:
Als ik morgen de aanhanger kon lenen en hulp had ,ging ik er morgen álles uithalen!
Het weiland is in Ermelo.

Ik PB jou even!!!
Weet misschien wel een oplossing ook voor je aanhanger probleem..

Ik ben dus in bezit van grote auto en paarden trailer.
Wil eventueel ook nog wel mensen mee nemen als die mee willen rijden.

twinducklin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:27

Succes TS! Wat een hoop gedoe er omheen, hopelijk kun je hier hulp krijgen en snel je palen terug krijgen zodat je van dit gezeur af bent!
De rest is een ongeloofwaardig verhaal, in een maand tijd hadden ze echt wel genoeg tijd om alles eruit te halen of in elk geval ervoor te zorgen dat jij je palen eruit kon halen. Niet netjes om je paarden in een weiland te zetten waar de omheining van iemand anders is!