Das toch best een mooie maat? Scheelt idd maar een beetje met een standaartbak. De bak bij mijn buren is een stukje kleiner, maar daar kun je ook prima in rijden. Staat wel super mooi dat hout zo trouwens.
Wij hebben een bak van 22 bij 35, rijdt ook prima hoor! Je kunt niet een heel eind rechtuit doorcrossen, maar trainen lukt prima... Hij ziet er in ieder geval goed uit! Maar dit weer stelt de bodem wel ontzettend op de proef! :S Stallen worden ook al heel wat
Ben een beetje laat ingeschakeld, maar: wauw echt superleuk! Dat is denk ik wel de droom van iedereen, lekker de paardjes aan huis! Hoop op een dag ook zoiets voor elkaar te krijgen Je schiet al aardig op, succes!! Ik blijf dit ook even volgen, leuk om te zien hoe het uiteindelijk wordt
Ik ben wat een bak betreft verwend. Kleiner dan 20x40 vind ik echt maar niets Helemaal als je de ruimte hebt ( en dat heb je toch? ) snap ik niet waarom je um smaller en korter maakt?
Wauw gaaf hoor, mooi om te zien hoe het zo vordert (en fijn om later in te vallen, geen wachttijd gehad ) Ben heel benieuwd wat voor vorderingen jullie nu gaan maken