Urielle schreef:Romanoff schreef:Oook in de kantine zetten, speelgoed mee en lekker laten spelen
ik zal denk ik maar vragen of ik dan idd daar een box ofzo neer mag zetten. Voelt ze zich veel te groot voor, maar 2,5 jaar he, al die kastjes gaan open vrees iken ik wil niet dat ze overlast hebben van mijn kinderen.
een 2.5 jarige krijgt het echt we voor elkaar daar uit te komen tenzij je er een een dak op zet

en ik wil niet dat ze overlast hebben van mijn kinderen.
Veilig is het wel, ze gaat het alleen niet echt leuk vinden, ze heeft echt de pest aan de box. Maar los rondlopen doe je ook niet snel denk ik
Die van mij is 10 maanden en breekt de boel af als ze in de box moet 
paard is super voor kids en das te merken zij roept hij komt.........zij vraagd n voet hij doet het ik vraag het n keer of 3 en hij doet het........had n hoofdstel gekocht was bouw pakket alle riempjes los...oke ik als leek aan de puzzel had n riem over???zegt ze ow das n dubbele neus riem(zij lees boeken ikke niet)ik paar keer dat hoofdstel om bit in ff passen he 4x deed t paard mee 5 de keer nah nee dacht paard pak me kid n stoel zet die voor hem en doet hem zn bit in(hoe sta je voor gek als moeder >??nou zo!) sterker nog ze rijd mooier dan mij.........(ben jaloers) en ze deed mee aan n onderlinge dresuur wedstrijd(op n ander paard) werd 2x3e 1x 4e en ik??ik snapte niet een de papieren,het paard was voor ons SAMEN...nou als je hier ook n draadje ziet met me kind heb me paard gejat dan weetje dat het de mijne was
) zegt ze heel droog oke........ik verbaast en zeg heb je niet liever de voor kant ze dacht ff na....en t antwoord was.nee mama want in de voor kant moet eten en zo veel geld heb ik niet(bijdehand?jah komt als je ook n puber heb lopen)na al n aantal gesprekken met haar een er van was....stel mama dat ik hem goed kan rijden enzo en jij heb geen paard meer(pardon?) dan kan je toch altijd n kleintje er bij nemen?ow je bedoel n veulen?nee ma n kleine pony...........euh waarom n kleine?nou ma die zijn minder hoog! ja en??nou dan zit je er sneller op nu mot je met n krukje(ivm rug) en bedankt kind! GRRRRRRRRR
t paard is 19 mak bomproef vriendelijk ect nou tot ik de papieren las schrok ik ff.....ging kijken op internet wat de afstameling is(slik) jep n sport paard....oke boeit mij nie
) zodat het niet te erg wordt.
)