Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
femiaans schreef:Ik ben oprecht blij dat je beestje weg is maar ik blijf het niet sjiek van je vinden. Je laat hem dus onder valse voorwaarden een nieuw contract tekenen? (Wat ik heel raar van hem vind, jullie hadden namelijk al een contract) En nu wil je zelf alweer onder dat nieuwe contract uit komen? Jullie zullen elkaar heel veel te verwijten hebben, en de PH zal heel veel steken hebben laten vallen ( als we jouw verhaal moeten geloven, zo betrouwbaar kom je eerlijk verteld niet meer over) maar dat had je anders moeten oplossen en niet eerst schijnbaar met moeite ( ?, de meeste stallen hebben echt wel een box over , zeker nu er overal weer paarden de wei op gaan) een andere stal vinden en dan nog even natrappen. Ik zou de kast ook nooit meegeven voor de centjes allemaal zouden zijn betaald. Je houdt je namelijk zelf niet aan je eigen voorwaarden. In ieder geval veel succes, ik ben in ieder geval blij dat ik niet in die regio zit.
femiaans schreef:Ik kan prima lezen, ook dat er in het contract een maand opzegtermijn staat. (waar je sowieso niet eens een contract voor nodig hebt) Idd niets vreemd aan, maar je hebt je er wel aan te houden. Contractbreuk kan je niet zomaar plegen omdat iets je niet zint.
jesito schreef:Dus iedereen waar jullie mot mee krijgen, krijgt een soort van zwijggeld.
Ook al betalen jullie hem wel, jullie zijn gewoon vervelend uit elkaar gegaan.
Dus geklets krijg je toch en dat contract had ik nooit gedaan.
Hij had het contract verbroken door zich niet aan de afspraken te houden dus heb jij het recht op te zeggen.
De lopende maand krijg je dan niet terug maar je hoeft niet nog een kalendermaand extra te betalen.
kippiekipp schreef:Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen
TS moest schriftelijk de stalling opzeggen, hier
heeft ze een brief voor opgesteld en die man laten
tekenen als bewijs van opzeggen!
jesito schreef:femiaans schreef:Ik kan prima lezen, ook dat er in het contract een maand opzegtermijn staat. (waar je sowieso niet eens een contract voor nodig hebt) Idd niets vreemd aan, maar je hebt je er wel aan te houden. Contractbreuk kan je niet zomaar plegen omdat iets je niet zint.
Niet als het je effe niet zint, maar als mijn paard met een ketting op stal staat en amper te vreten krijgt, dan is het niet dat het effe niet zint.