Jullie zijn particulier? ik hoor vaker dat die geen gehoor krijgen. Wat ik al eerder zei,iemand anders op bokt maakte ook melding en kreeg geen gehoor.Toen ik dezelfde melding maakte kreeg ik wél gehoor.Ik wil jullie best helpen hoor en er melding van maken.
Ik ga me uiterste best doen voor dit paardje. rommulus en Jolliegirl ik houd jullie beide op de hoogte via PB wat ik niet openbaar mag maken. Wat wel openbaar mag horen de andere bokkers ook hier in dit topic.
Ik heb voor jullie het meld formulier van de LID.Ik denk dat dit beter werkt dan bellen,ze krijgen zoveel telefoontjes per dag dat ze dat miss. niet aan kunnen. Dit is het meldings formulier. http://formdesk.minlnv.nl/kcdv/Warenkla ... ?test=true
ik kwam dit topic toevallig tegen, en moet zeggen, dat ik enorm blij ben dat er ook nog eens wat gedaan wordt aan dit soort paardenleed. toppie bezig dames, hopen dat er iets aan veranderd kan worden!
Ik had het meldings formulier ingevuld.Krijg een dag later een mail van ze dat dit niet behandeld word door ze omdat het over een paard gaat,en dat valt onder gezelschapsdieren.Ik moet dan 144 bellen zeggen ze.Dat heb weinig nut als de TS ook gebelt heeft en niet eens wat te horen krijgt. TS staan er toevallig ook nog andere dieren die er slecht aan toe zijn?
Zoals ik het begrepen heb betreft het hier iemand die bedrijfsmatig paarden houdt, dit valt dan toch wel onder de AID?
gohya
Geplaatst: 12-03-12 10:38
yvonnedv schreef:
Zoals ik het begrepen heb betreft het hier iemand die bedrijfsmatig paarden houdt, dit valt dan toch wel onder de AID?
Helaas niet,alleen als er ook andere dieren [dus vee] bij betrokken is.
uryanne
Geplaatst: 12-03-12 11:21
Ik weet dat de meesten het niet willen horen maar ik dacht dat het nummer al gebeld was?
Afgelopen tijd hebben meerdere artikelen in de kranten gestaan en zijn er tv uitzendingen geweest van het werk van de dierenpolitie. Daarin werd gezegd dat ze veel gebeld worden en alle meldingen serieus nemen.
Waarom dan deze melding niet? Wie weet zijn ze bekend met de situatie en is er geen grond om het dier in beslag te nemen?
Dit nr. was idd. al gebelt door de TS.Maar ze hoort er niets meer over.
uryanne
Geplaatst: 12-03-12 11:47
gohya schreef:
Dit nr. was idd. al gebelt door de TS.Maar ze hoort er niets meer over.
Dan is het dus de vraag of ze wel zijn geweest? Nu snap ik het Wanneer je nog een keer belt, met de vraag hoe het met de melding staat geven ze daar wel antwoord op heb ik begrepen.
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-12 12:22
yvonnedv schreef:
Nee dus. En dit paard is niet zichtbaar binnen dit bedrijf voor de gasten....
Meneer komt er waarschijnlijk lekker makkelijk vanaf.
paddy
Geplaatst: 12-03-12 19:05
misschien kun je de foto's naar de partij voor de dieren sturen. wie weet helpt het.
Het valt me tegen. Zoals gezegd waren er afgelopen winter diverse topics op bokt, krantenberichten en tv uitzendingen waarbij mensen schreven/ vertelden dat ze de dierenpolitie aan de deur hadden terwijl er niets aan de hand was en in deze situatie willen ze niets doen.
Erg vreemd en frustrerend.
Kun je de plaatselijke krant niet inlichten? Die zijn vaak best wel happig op dit soort berichten. Een paar maanden geleden misschien niet, maar nu 144 zo in het nieuws is, willen ze vaak wel wat sneller zijn.