Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nanda schreef:Dat probleem is heel makkelijk op te lossen!Hij staat gewoon aan een touw van 1,25? meter. Onder aan het touwtje een blokje hout of een gewichtje. Daardoor staat touwtje altijd enigszins strak en voorkom je dat je paard erover stapt. Hij kan zich gewoon omdraaien, liggen, maar staat wel vast.
nogmaals, ik denk dat MIJN paard, in mijn situatie het vele malen beter heeft dan de vele paarden die van oktober tot mei 23 uur per dag in een box staan van 3 x3
russel schreef:Hemel, schrik ervan een man van 35 die zulke dingen uitkraamt en voorts zorgt dat zijn eigen peerdje het wel beter heeft dan wat hij promoot....
AaronYve schreef:@ nanda, kun jij me dan even uitleggen hoe een paard wat in een stand vast staat aan een touwtje van 1.25 zich nog kan omdraaien??
russel schreef:Heel bijzonder dat men dat ooit normaal heeft gevonden...en voor de geen stand kenners omdat ze de leeftijd er niet voor hebben, de touwtjes vroeger waren zo dat het armlengte had...duh....dus omdraaien??liggen is laten vallen en alles op een paar meter....2 stappen naar achteren en 2 stappen naar voren en poepen op het gangpad wat voorts dan wordt aangeveegd....heel praktisch...
HolyPope schreef:russel schreef:Hemel, schrik ervan een man van 35 die zulke dingen uitkraamt en voorts zorgt dat zijn eigen peerdje het wel beter heeft dan wat hij promoot....
Ik heb geen peerd\paard. Wie zegt dat m'n leeftijd klopt ? Wel leuk dat je m'n profiel bestudeerd. Ha ha
Ik ga nu even wat euro's verzamelen. Doei, doei !