Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tessaaa schreef:Wij hebben een soortgelijke stal. Stal met ieder een eigen uitloopje. Rijbak met zand dat wel. Verder alles zelf, inkoop/voeren/mesten etc. Ook opslag zit erbij.
En het belangrijkste, midden in de randstad.
Betalen 60 euro per maand. Dus in landelijk gebied denk ik dat je lager moet gaan zitten.
Sugarfoot schreef:Tessaaa schreef:Wij hebben een soortgelijke stal. Stal met ieder een eigen uitloopje. Rijbak met zand dat wel. Verder alles zelf, inkoop/voeren/mesten etc. Ook opslag zit erbij.
En het belangrijkste, midden in de randstad.
Betalen 60 euro per maand. Dus in landelijk gebied denk ik dat je lager moet gaan zitten.
Met € 60,- zijn wij niet uit de kostenDit is dus niet reëel. Bovendien zijn we er qua prijs al helemaal uit.
Sugarfoot schreef:Als afsluiting van dit topic:
A.s. woensdag worden 4 nieuwe stallen geleverd en opgebouwd, een goed begin van het nieuwe jaar dus!
Iedereen in dit topic bedankt voor het reageren/meedenken! Hier hebben we veel aan gehad![]()
Ik zal binnenkort een update-topic plaatsen met tot nu toe de sloop en bouw van de nieuwe stal.
Amy77 schreef:Sugarfoot schreef:Als afsluiting van dit topic:
A.s. woensdag worden 4 nieuwe stallen geleverd en opgebouwd, een goed begin van het nieuwe jaar dus!
Iedereen in dit topic bedankt voor het reageren/meedenken! Hier hebben we veel aan gehad![]()
Ik zal binnenkort een update-topic plaatsen met tot nu toe de sloop en bouw van de nieuwe stal.
Veel succes met de verbouwing.