Maar met goed uitslingeren werkt het ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllaBellaah schreef:Is er niemand die mijn vraag kan beanwoorden? Ik vraag me af of het ook werkt bij een paard waarvan de haren uit zichzelf in een soort dreadlocks groeien... Met de meeste antiklit krijg ik het er niet goed uit. En als het er uit is zit het binnen een paar dagen weer zo.
yvonnedv schreef:EllaBellaah schreef:Is er niemand die mijn vraag kan beanwoorden? Ik vraag me af of het ook werkt bij een paard waarvan de haren uit zichzelf in een soort dreadlocks groeien... Met de meeste antiklit krijg ik het er niet goed uit. En als het er uit is zit het binnen een paar dagen weer zo.
kwestie van uitproberen lijkt me. Op de dreadlocks/heksenvlechten in mijn hengst zijn manen werkt het goed.
yvonnedv schreef:Zidore schreef:Toch vind ik het op droog haar beter werken. Meestal was ik staart, dan buitenritje en dan bij terugkomst serum er in. Pakt het beter vind ik.
Maar met goed uitslingeren werkt het ook
Ik vind het op een uitgeslingerde staart makkelijker verdelen als op een droge staart.
Zidore schreef:kwestie van uitproberen lijkt me. Op de dreadlocks/heksenvlechten in mijn hengst zijn manen werkt het goed.
EllaBellaah schreef:Is er niemand die mijn vraag kan beanwoorden? Ik vraag me af of het ook werkt bij een paard waarvan de haren uit zichzelf in een soort dreadlocks groeien... Met de meeste antiklit krijg ik het er niet goed uit. En als het er uit is zit het binnen een paar dagen weer zo.
Zidore schreef:Ik doe 4x een pompje verdelen op de manenborstel (geen plakkerige handen)
en borstel vanaf de haarwortel naar beneden
EllaBellaah schreef:Zidore schreef:kwestie van uitproberen lijkt me. Op de dreadlocks/heksenvlechten in mijn hengst zijn manen werkt het goed.
lijkt mij ook, hier haf met heksenvlechten en als ik er genoeg in doe en het vaak genoeg gebruik dan komen die er niet meer in. Ze komen er zonder gebruik wel in. Wel moet ik altijd eerst heel goed alles uitborstelen en dan verdeel ik het.
rommulus schreef:Heb niet het hele topic uit gelezen maar ik gok dat ik een van de weinigen ben hier die het rommel vind
Het is duur in verhouding en geeft minder resultaat dan cm
Ik er zo slecht over te spreken dat ik deze rommel niet meer in de buurt van mijn paard wil
Voor de mensen die dan gaan aangeven dan heb je het verkeerd gebruikt is mijn vraag wat kun je er verkeerd aan gebruiken ???