Het noemen van de naam van de stal lijkt mij niet verstandig, het moet geen wedstrijd moddergooien worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isegrim schreef:Ik ben ook absoluut een fan van hit actief en sta op de wachtlijst bij Rhoon.Al bevalt de huidige stal ook goed en als meneer daar 's winters voldoende naar buiten kan, blijven we misschien gewoon daar.
Sizzy schreef:Ik sta zelf ook op deze stal en ik vind het jammer dat does_care dus de slechte stukken in het slechtste weer met heel veel regen heeft geplaatst. Welk zandstuk in Zuid Holland met deze grond ziet er dan wel goed uit?!
Eowyn: erg jammer om te lezen dat je Irma zo zwart maakt, vooral ontzettend kinderachtig. Vooral omdat je zelf ontzettend veel aan haar hebt gehad en ze altijd voor je klaar heeft gestaan. En wat er is nog niks gebeurd? Hoe weet jij dat nou? Ga geen dingen roepen waar je geen verstand van hebt, bah. Prima dat jij het er niet meer naar je zin had of dat je het niet eens was met dingen. Dat kan, maar dan verhuis je en daarmee is de kous af.
Does_care: grow up. Je bent toch weg gegaan? Prima als mensen het niet naar hun zin hebben, maar dit doelloos rondtrappen is ronduit belachelijk. Hier op het Internet durf je wel in het rond te trappen.
Ieder voor zich waar hij of zij zijn paard wil stallen, maar ga dan gewoon weg. En ga niet zo kinderachtig onder een nieuw account een stal zwart maken.
Isegrim schreef:De foto's zijn representatief voor de situatie zoals die al lange tijd bestaat als je het mij vraagt. Ook als het droog is, bestaat de ondergrond nog steeds voor het overgrote deel uit mest. En of je nou in de droge of in de natte mest staat, dat maakt weinig uit, fris is het sowieso niet.
Deniejs, het enige nadeel van Rhoon vind ik de beperkte faciliteiten voor de ruiters. De actiefstal is prachtig en wordt inderdaad heel netjes onderhouden voor zover ik dat tot nu toe kan beoordelen (ben er tweemaal geweest), maar er is slechts één kleine bak op een toch wel behoorlijk aantal paarden. Op mijn huidige stal worden we wat dat betreft erg verwend met twee bakken (waarvan één hele grote) op slechts 14 paarden (waarvan zeven van de staleigenaar).Weet jij of er in Rhoon plannen zijn om er een rijbak bij te maken?