Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CharlyBrown schreef:Bedankt voor aaaaalle reacties...
Blijkbaar verschilt het nogal per stal hoeveel moeite erin wordt gestoken om de boel begaanbaar te maken...
Maar wat ik begrijp is het wel mogelijk om paddocks, buitenbakken, longeerring & het terrein goed te houden!
Dat is toch interessant om te weten!
Jockey_my schreef:Hier het zelfde, maar dan in braband.
We kunnen niet rijden, niet longeren, paarden mogen niet in de wei en hebben geen binnenbak.
doei schreef:Ik sta op Country Stables in Wassenaar,
Bij ons mag er nu als uitzondering ook gelongeerd en losgegooid worden in de binnenbak (mits je de ergste gaten wegharkt). De paden van stal naar de bakken en paddocks worden gepekeld.
Ik heb ook een jonkie en kan ook maar 2 a 3x per week rijden. We doen de andere dagen aan grondwerk en VD. Voordat ik met hem ga werken moet ik hem wel eerst longeren of losgooien, want hij is echt als een BOM (en normaal super kalm)! Gister een poging gedaan om in de buitenbak te wandelen, hij werd zo lijp dat ik hem heb losgeklikt, tot mijn verbazing bleef hij rechtop staan op de ijsbaan.
edit: de stapmolen wordt trouwens ook vandaag nieuw gemaaktWaarschijnlijk is die dan wel met dit weer beschikbaar!
CharlyBrown schreef:Ik beschuldig onze staleigenaar niet, ik heb een topic geopend omdat ik benieuwd was hoe het er aan toe gaat bij andere stallen bij ons in de buurt.
Ik zat afgelopen week lekker te mopperen over al die bevroren bakken, en vroeg met af of dit een beetje gegrond was..
En met de informatie die ik nu heb verzameld wilde ik naar onze staleigenaar toe gaan. Gewoon even vragen hoe het kan dat de buren wel kunnen rijden n de buitenbak en wij niet..
eowyn04 schreef:Ceriadwen schreef:Nou dat zou erg jammer zijn, zegt namelijk meer over jouw innerlijk dan over dat van de TS die gewoon wil weten hoe het op andere stallen word geregeld. Maar goed, zie al waar het heen gaat zo op deze manier, dus ik lees gewoon mee hoe de andere stallen dit oplossen want heb geen tijd en zin in dit soort onzin.
Dacht er precies hetzelfde over.
sorry effe off-topic:
ik heb ook bij maya gestaan een aantal jaar geleden, ehhh wie ben jij??