Saffier schreef:Ik denk toch dat als je de jaarling niet kan bieden wat dat beestje nodig heeft je m beter kunt verkopen.
En dan niet aan de eerste en de beste, maar echt een goede plek zoeken, dus een plek waar de mensen begrijpen dat de pony naar buiten moet.
Ik begrijp dat je doet wat mogelijk is, maar dat is niet voor elk paard voldoende.
Zodra je de pony verkocht hebt kan je dan opzoek naar een andere pony die gewend is wat jij te bieden hebt.
Ik heb ook niet veel plek, maar ik heb de beestjes (merrie 14, haar veulen van 8 maanden en een shet van 17) wel 24/7 buiten staan. Tuurlijk het is blub, en daar ben ik niet erg blij mee, en dat het vroor was het lekker droog, wel hard, maar droog. Paarden hebben wel door dat ze voorzichtig moeten lopen.
(dan nog een klein vraagje, waarom staat de jaarling met een dek?)
En wat nou als het paard niet binnen een maand verkocht is? Dan is het straks al weer mooier weer, staat het paard te koop, maar is er eigenlijk geen probleem meer want paard kan gewoon weer vaker en langer de wei in. Ik heb geen verstand van het hele gebeuren mbt kluisteren, maar wat ik er uit begrijp is dat je een paard zijn benen vast zet? Dit gebeurt dan toch niet de hele dag of wel? Als er geen andere mogelijkheden zijn, snap ik dat de TS hier aan denkt. TS succes met het vinden van een geschikte oplossing!