Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir111 schreef:Edit: ben ik overigens de enige die door de vormgeving de furminator er uit vind zien als of dit apparaat voor hele andere doeleinden bestemd is?
http://img.2dehands.be/f/preview/665087 ... -s-m-l.jpg
DubbelDun schreef:@Darkness85 : is je paard al /nog wel aan het verharen dan ???
Darkness85 schreef:DubbelDun schreef:@Darkness85 : is je paard al /nog wel aan het verharen dan ???
Ja dat is hij zeker. Met een gewone of ijzeren ros borstel vliegen de haren me om de oren. Net als wat moonfish13 zegt. Maar mijn paard heeft erg dunne haren. De haren van zijn vacht zijn ook altijd zo zacht als zijde. Misschien dat dat scheelt.
moonfish13 schreef:Ik vind de kwaliteit sowiezo niet geweldig.
Het ding is vies als ik klaar ben met borstelen als je hem evt afspoelt moet je erg goed opletten dat je héél goed droogt.
Anders roesten ze waar je bij staat, na een keer gebruiken vond ik al een roestplekje.
Met het punt erbij dat die handvatten veel kapot gaan plus de makkelijk afbrekende tandjes moet je er wel voorzichtig mee zijn.
Leedebee schreef:moonfish13 schreef:Ik vind de kwaliteit sowiezo niet geweldig.
Het ding is vies als ik klaar ben met borstelen als je hem evt afspoelt moet je erg goed opletten dat je héél goed droogt.
Anders roesten ze waar je bij staat, na een keer gebruiken vond ik al een roestplekje.
Met het punt erbij dat die handvatten veel kapot gaan plus de makkelijk afbrekende tandjes moet je er wel voorzichtig mee zijn.
Ik maak m schoon met een zachte borstel. Even van boven naar beneden, met de tanden mee borstelen en hij is schoon! Dan hoef je geen water te gebruiken