Geld kwijt of nog andere opties?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:31

Slotje is aangevraagd

Spuckyboy, ik hoop dat je je gal nu voldoende hebt gespuwd. Het is nu wel duidelijk dat ik mijn paard vreselijk slecht verzorg, en dat jij wel tevreden bent over deze stal.
Negeren is idd de beste optie josie.

Bij deze beeindig ik deze zeer zinlose discussie aangezien mijn vraag daar waar het werkelijk om gaat niet meer aan de orde is.

Billy

Re: Geld kwijt of nog andere opties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:33

Spuckyboy, waarom in het Duits?
Je zit op een nederlands forum, misschien kun je je aanpassen?

Spuckyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:47

@billy
du willst bestimmt nicht, das ich auf niederländisch schreibe und mein englisch ist noch bessser, grins.
Ich bin davon ausgegangen das die Niederländer besser deutsch können, als Deutsche niederländisch.
Ich mach mir ja auch die Mühe, niederländisch zu lesen und zu übersetzen. Wofür gibt es denn sonst google ?

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:05

nienke, succes. ik hoop dat je je geld terug krijgt. daar heb je recht op.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:19

Spuckyboy schreef:
@billy
du willst bestimmt nicht, das ich auf niederländisch schreibe und mein englisch ist noch bessser, grins.
Ich bin davon ausgegangen das die Niederländer besser deutsch können, als Deutsche niederländisch.
Ich mach mir ja auch die Mühe, niederländisch zu lesen und zu übersetzen. Wofür gibt es denn sonst google ?

Geweldig dat je de moeite neemt, maar ik vind het een beetje irritant dat je je aanmeldt op een nederlands forum, waar heel veel mensen het duits niet voldoende machtig zijn om je antwoorden goed te kunnen begrijpen, en je niet wenst aan te passen. Zijn er geen duitse paardenforums?
Je staat blijkbaar ook op deze stal begrijp ik?
Vind jij het dan normaal dat iemand het geld niet terugkrijgt waar hij recht op heeft?
Hoe zij haar paard verzorgt is in dit geval niet relevant. Ze heeft recht op teruggave van geld, en dat krijgt ze niet...klaar...
Verder zou ik snel op Nederlandse les gaan als ik jou was, het is nl netter als je zorgt dat iedereen je kan begrijpen op een forum

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:06

Spuckyboy schreef:
@billy

?? dit snapt toch niemand, volgens mij is dit bokt.NL

nogmaals sterkte nienke ik hoop dat je snel je geld terug krijgt, maar ik zou toch of zelf of iemand laten bellen ( dit kan je dan ook opnemen met je mobiel bv)

Spuckyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:49

@billy "Hoe zij haar paard verzorgt is in dit geval niet relevant."

Da hast du vollkommen recht. Aber warum hat Sie dann mit diesem Thema angefangen ????? Und ist nicht bei dem Thema Geld geblieben ???

Ich schreibe nur hier, weil ich auch in diesem Stall stehe und dieses Thema mich auch etwas angeht. Wenn man eine objektieve Meinung dazu haben möchte, sollte man sich beide Seiten anhören und auch akzeptieren.

Wäre Sie sachlich geblieben, hätte ich niemals etwas dazu geschrieben.
Gruß

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:55

Spuckyboy schreef:
@billy

ach ja hier wordt weer eens bevestigd hoe egoistisch jullie duiters kunnen zijn.
Doe me een lol en zoek een duitsforum en ga daar gal spuwen of geef de ts gewoon advies hoe ze aan haar geld kan komen

ts ik ben bang dat je je geld kwijt bent, je kunt nog aanmelden bij opgelicht dat is wel aardig maar voortaan niet meer zoveel geld betalen

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:58

@ spuckeyboy: Ik heb je op een foei gezet. Het irriteert me namelijk mateloos dat je gewoon doodleuk in het duits doorpraat. Dus voortaan zie ik dit:

Citaat:
Dit bericht is geplaatst door Spuckyboy, deze gebruiker zit momenteel in je Vijanden lijst. Toon dit bericht.

@ NienkeKara: Ik vind het tevens voor je pleiten hoe netjes je in dit topic bent geweest, terwijl er sommige zijn die je echt onderuit proberen te halen. Ik vind dat je inderdaad voldoende hebt geprobeerd, maar soms bereik je met een grote mond veel meer in dit soort gevallen. Persoonlijk was ik echt niet weggegaan zonder dat ik mijn geld had ontvangen, want zoals in de meeste gevallen kun je anders naar je geld fluiten.

@ alle stalrelevanten: Grow up! Wellicht komen jullie ooit zelf in deze situatie, want het kan misschien nu allemaal koek en ei zijn, maar dat hoeft het niet te blijven. Daarbij is TS netjes gebleven, het topic is pas uit de hand gelopen toen jullie je ermee zijn gaan bemoeien. TS heeft inderdaad nooit jullie naam genoemd. Na het berichtje van de staleigenaar ben ik pas op de site van de betreffende stal gaan kijken, anders had het mijn aandacht echt niet gekregen. Dus betere PR kun je niet hebben. Dus als jullie iemand wegens smaad willen aanklagen, dan advies ik om de persoon achter de spiegel te zoeken.

nomorebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:03

@Spuckyboy, los van het feit dat je iemand hier volledig de grond in wilt boren, vind ik het knap arrogant om te denken dat wij nederlandser alles in het duits zouden moeten begrijpen. Mijn duits is goed maar ik weiger hier nu iets in het duits te zetten..

Overigesn is zij in het begin wel bij het thema geld gebleven...goed lezen! Jij bent juist degene die het breder trekt.....

TS nogmaals veel succes. Ik zou je willen aanraden om het topic voordat het door personen als SB uit de hand loopt, te sluiten

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:09

Citaat:
@ alle stalrelevanten: Grow up! Wellicht komen jullie ooit zelf in deze situatie, want het kan misschien nu allemaal koek en ei zijn, maar dat hoeft het niet te blijven. Daarbij is TS netjes gebleven, het topic is pas uit de hand gelopen toen jullie je ermee zijn gaan bemoeien. .

Alle stalrelevanten? Ik heb ook op dit topic gereageerd en sta ook op stal groensenhof. Vanwaar die Grow up?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:12

XxNadiehxX schreef:
Citaat:
@ alle stalrelevanten: Grow up! Wellicht komen jullie ooit zelf in deze situatie, want het kan misschien nu allemaal koek en ei zijn, maar dat hoeft het niet te blijven. Daarbij is TS netjes gebleven, het topic is pas uit de hand gelopen toen jullie je ermee zijn gaan bemoeien. .

Alle stalrelevanten? Ik heb ook op dit topic gereageerd en sta ook op stal groensenhof. Vanwaar die Grow up?

sorry, ik bedoel inderdaad jou niet. Bijna alle stalrelevanten die niet normaal in dit topic kunnen reageren.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:18

OKHannes schreef:
@Spuckyboy, los van het feit dat je iemand hier volledig de grond in wilt boren, vind ik het knap arrogant om te denken dat wij nederlandser alles in het duits zouden moeten begrijpen. Mijn duits is goed maar ik weiger hier nu iets in het duits te zetten..

Overigesn is zij in het begin wel bij het thema geld gebleven...goed lezen! Jij bent juist degene die het breder trekt.....

TS nogmaals veel succes. Ik zou je willen aanraden om het topic voordat het door personen als SB uit de hand loopt, te sluiten

Ik weiger om het uberhaupt te lezen!

Spuckyboy als je wat te melden hebt zoek je maar een vertaalsite op en dan vertaal je je duits maar naar het nederland en dan plaats je in het nederlands.

Jij moet je aan passen niet wij!

Daarbij valt mijn mond echt open van verbazing!
Ik moet eigenlijk weg maar wilde toch even het topic door lezen!

Ik vind dat je het erg netjes hebt verwoord (nienke geloof ik was het he?)
het is absurt dat de stal een excuus zoekt om te betalen.
Als ondernemer heb je 30 dagen de tijd de klant terug te betalen.
Na die 30 dagen ben je strafbaar!

Je kunt dus prima aangifte gaan doen tegen deze stal!

Aan geloof sandra van de stal?
Als je slim bent, los je je problemen op door te betalen (aan beide)
Dan zakt het topic weg en zal je er zelf minder schade aan over houden.

En dan zou ik toch eens een flinke reorganisatie door de stal gooien zodat je voortaan je dingen wel op orde hebt!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:34

Jeetje wat een gedoe hier zeg.
Ontzettend kinderachtig van de staleigenaar EN aanhangers.
Een bedrijf kan echt zijn eigen boontjes wel doppen en als het allemaal onzin is wat TS zegt hebben ze niets te vrezen want dan staat tegenover 1 negatief verhaal vele positieve.
Maar goed, zoals het nu lijkt is dat niet het geval en zegt dat heel wat over deze stal... ;)

Ik hoop dat je het geld terugkrijgt.
Als de stal slim is, geven ze het geld in een groots en vriendelijk gebaar terug. TS een beetje inziende in dit topic, vind ik haar volwassen genoeg om dit gebaar ook te delen in ditzelfde topic, waarmee de stal de negativiteit wat kan ombuigen.
Tis maar een tip ;)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:36

Als het nou alsnog netjes wordt opgelost (nouja, dat is niet echt meer mogelijk natuurlijk) als TS in ieder geval haar geld terugkrijgt kan er misschien een aanvraag voor de mesthoop gedaan worden.

Dan vind je dit topic NOOIT meer terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:40

Het slotje is aangevraagd maar helaas nog niet uitgevoerd.

Nog eenmaal aan mevrouw de Duitser.
Als je even de moeite neemt om het hele topic door te lezen kan je lezen dat ik nooit maar dan ook nooit de stalnaam heb genoemd. Ik heb nooit maar dan ook nooit deze stal een slechte naam willen bezorgen. Ik wil MIJN geld terug, meer niet.

Ik verzoek je dus nu vriendelijk om alleen tips te geven betreft de geldkwestie en niet om mij als iemand te willen bestempelen die haar paard slecht verzorgd. Ik weet dondersgoed dat ik mijn paard prima verzorg en hoef mij dus ook niet te verdedigen of te verantwoorden. Nogmaals je bent bezig mijn naam zwart te maken en dit valt onder laster waarvoor ik je kan aangeven. Ik verzoek je vriendelijk niet meer in dit topic te reageren en dit anders persoonlijk te doen via een pb naar mij.

Iedereen bedankt voor de positieve steun! Erg fijn dat mensen zo meelevend zijn, had ik eigenlijk niet verwacht!

Als ze bereid zijn mijn geld terug te storten zal ik dit zeker hier melden! Zo ben ik dan ook weer. Immers laat ik ook mensen aan het woord die een goed woordje doen voor de stal en wil ik dat hier graag en met veel liefde plaatsen!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:57

O:) ik weet inmiddels wel hoe die stal heet en niet dankzij de ts

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:31

Spuckyboy schreef:
@billy "Hoe zij haar paard verzorgt is in dit geval niet relevant."

Da hast du vollkommen recht. Aber warum hat Sie dann mit diesem Thema angefangen ????? Und ist nicht bei dem Thema Geld geblieben ???

Ich schreibe nur hier, weil ich auch in diesem Stall stehe und dieses Thema mich auch etwas angeht. Wenn man eine objektieve Meinung dazu haben möchte, sollte man sich beide Seiten anhören und auch akzeptieren.

Wäre Sie sachlich geblieben, hätte ich niemals etwas dazu geschrieben.
Gruß

Omdat dat de reden was waarom ze van stal wilde wisselen.
Als ze fatsoenlijk voor dat paard gezorgd hadden, waar ze voor betaald werden, dan was er geen probleem geweest.

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 10:46

@Nienke: Ik zou het spuckyboy niet teveel kwalijk nemen hoor. Toen je weg was was het eerste wat paul tegen mij zei ook dat je niet met je paard kon omgaan en om het even duidelijk te maken werd het ongeval op de wasplaats verdraaid. Maar goed daar was ik dus zelf bij dus ik weet dat daar niemand iets aan kon doen en dat je toen heel knap gereageerd hebt op je trillende benen. Ik heb er ook al bij gestaan hoe sandra een verhaal totaal anders vertelde om de zadelmaker zwart te maken. Ik had namelijk bij het gesprek met de zadelmaker gestaan en bij het gesprek hoe ze het iemand anders vertelde.
En tja je bent ook niet de eerste waarover paul tegenover mij roddelde die weggegaan was en wiens verhaal ik dus van 2 kanten ken...
Ik vind het wel ongelooflijk dat dit al eerder bij mensen is gebeurd en dat ze het er dus ook mee weggekomen zijn en het geld van die mensen hebben gehouden. Als alleen al mensen die dit topic hebben gelezen hetzelfde gebeurd is, hoeveel mensen zouden er dan zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:24

@ Manuella, en weer een zaakje laster.......

Ik heb zojuist een pb ontvangen van de staleigenaresse.
Aangezien pb's hier niet openbaar mogen worden gemaakt zal ik even kort het belangrijkste vermelden wat er in stond:

De belofte is gemaakt dat vandaag mijn geld wordt overgemaakt.

Ik wacht rustig af.....

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:28

Nou dat zou mooi zijn!

Als ze nou ook de andere betaald kan ze de naam van de stal zuiveren!

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:44

TS, dat zou mooi zijn!
Laten we hopen dat ze deze keer de belofte na komen.

Spuckyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:44

@NienkeKara

Schön zu lesen, dass die ganze Sache nun doch geklärt werden konnte.
Trotzdem habe ich nicht behauptet, dass du dein Pferd schlecht behandelst. Ich hatte nur meine Vermutung geäußert, dass der Husten eventuell durch entstanden sein könnte, als du dein Pferd nass auf die Weide gestellt hast. Mehr habe ich nicht gesagt. Daher finde ich es recht unfair, jemanden so dar zu stellen, als wenn würde ich dich anprangern wollen.

So war es niemals gemeint gewesen. Für mich ist die Sache hiermit beendet.

Wünsche dir trotzdem viel Glück in dem neuen Stall.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:48

Spuckyboy schreef:
@NienkeKara

Schön zu lesen, dass die ganze Sache nun doch geklärt werden konnte.
Trotzdem habe ich nicht behauptet, dass du dein Pferd schlecht behandelst. Ich hatte nur meine Vermutung geäußert, dass der Husten eventuell durch entstanden sein könnte, als du dein Pferd nass auf die Weide gestellt hast. Mehr habe ich nicht gesagt. Daher finde ich es recht unfair, jemanden so dar zu stellen, als wenn würde ich dich anprangern wollen.

So war es niemals gemeint gewesen. Für mich ist die Sache hiermit beendet.

Wünsche dir trotzdem viel Glück in dem neuen Stall.

Schrijf een nederlands man! je zit hier niet op een duits forum! doe maar wat moeite als je wat kwijt wil!
zoek een vertaal site op!

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:51

Hey Nienke
Dat klinkt al beter die pb.
Ik hoop dat ze de belofte nakomt. En voor de andere die nog geld moeten krijgen: ik zou aanraden om zelf nog een keer contact op te nemen. Wie weet zijn ze nu zo geschrokken van dit topic dat ze alles recht willen zetten om hun naam te redden.