Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kensha schreef:golden29 schreef:ja dat klopt, alleen wil ik het perse in almere.
wat dat betreft ben ik een kaatje hoor, als ik iets in me hoofd heb hahhaah.
Waarom persee in Almere? Zollang de stalling goed voor jou is kan je heus wel een klein stukje vederop stallen.
Mijn staat 8 km vederop weg ongeveer 15-20minuten met auto rijden op de heen weg maar omdat het zo goeie stalling is ga ik niet op zoek naar 1 die dichterbij is.
_Sigrid_ schreef:Waar ik me eerder zorgen over maak;
Hoe kan je zien of je paard ziek is als je er nog niet zoveel verstand van hebt? Misschien raakt hij op een dag wel kreupel en ga jij er toch vrolijk mee buiten rijden, gewoon omdat je de kreupelheid niet ziet? Of dat je niet merkt dat hij neerslachtig is omdat hij koliekverschijnselen heeft? Daar kan je een paar onnodig door laten lijden, ook al is het niet je bedoeling.
Ik heb jarenlang een pony verzorgd en toen ik op een dag bij haar wei kwam was één blik voldoende om te constateren dat er iets niet goed met haar was. Inderdaad koliek, waar we gelukkig dus op tijd bij waren. Een leek kan dit niet vaststellen.
.