Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
X_Linz_X schreef:die van ons ( 7 stuks ) daarvan staan er 5 altijd met bandages in de wei. eentje heeft ernstige blessure gehad. 2anderen lopen erg hoog in de dressuur. eentje is bijna 20 jaar. die andere maakt altijd van allerlei bokkensprongen. als ik ze buiten zet hebben ze zowiezo altijd allemaal voor bandages aan maar die andere twee staan ook wel eens zonder. ik zie het probleem niet. ze hebben er geen last van ofzo

marjolijn81 schreef:Ik denk dat de discussie of ze het in het wild hebben een beetje vergezocht is. De paarden worden zo vertroeteld dat we ze eigenlijk een beetje "zwakker" maken. Als je je paard van het begin af aan als een "bikkel" op laat groeien dan zou ik zeggen zonder. maar voor de luxere paarden of veel getrainde paarden zou ik het wel doen. In het wild trainen ze immers ook niet zo intensief?
Leg uit...
Jantine_ schreef:Jeetje zeg, een paard blijft een paard die lekker met soortgenootjes hoort te spelen.