woon in de randstad, btaal 190,- per maand en er wordt gevoerd en binnen/buiten gezet

paarden 's winters een paar uur zegmaar 07.00-14.00, 's zomers dag nacht
maar de bak is zwaar rot als t geregend heeft oid. Wel ingang aan t bos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:dus ze zijn er wel hoor in de randstad!
Maar moeilijk te vinden, dat is waar!
Hinke schreef:Twiggy: heb je wel eens op marktplaats gekeken in en rond utrecht? Dan zie je wel dat dag en nacht buiten echt niet de standaard is![]()
En waarom stallen geen paddocks maken.. Geen ruimte, en ook: als mensen er niet om vragen, omdat ze het niet anders gewend zijn (zo zijn er mensen die vinden dat paarden in de winter 'lekker warm binnen moeten staan' , waarom zouden ze dan paddocks maken? Het is ook meer werk natuurlijk; paarden binnen en buiten zetten etc.
Dinopino schreef:Daks wat jammer dat je paard alleen staat ;-( Is daar een reden voor?
xApple schreef:Ik vraag me af of dit alleen een randstad probleem is.
Hier zou ik ook geen stel kennen waar de paarden op de wei
mogen in de winter? Er zijn wel stallen met zandpaddocks maar
daar mogen ze dan een aantal uurtjes in. Ik heb me er maar bij neergelegd.
In het voorjaar/zomer staat ze zo lang mogelijk buiten zo'n 10 uur
per dag op de wei. En in de winter tussen de 3 en 6 uurtjes zandpaddock.
Hinke schreef:Inderdaad joyce. Ook in friesland of brabant mogen paarden iha swinters niet op de wei, maar ze worden dan nog wel buiten gezet in een paddock, ipv dat ze 24 uur per dag binnen op stal staan
Ik ben benieuwd of ik met mijn eisen een stal kan vinden: in de omgeving van amsterdam (mag bijv ook diemen zijn), paarden moeten in groepen buiten staan (in ieder geval overdag), ook swinters (en dan meer dan 4 uur per dag), goede buitenrij mogelijkheden, en het moet ook nog volpension zijn. En ik wil niet 350 euro per maand hoeven betalenEigenlijk het liefst max 250 euro.
Denkt iemand dat dit mogelijk is?
Hinke schreef:Inderdaad joyce. Ook in friesland of brabant mogen paarden iha swinters niet op de wei, maar ze worden dan nog wel buiten gezet in een paddock, ipv dat ze 24 uur per dag binnen op stal staan
Ik ben benieuwd of ik met mijn eisen een stal kan vinden: in de omgeving van amsterdam (mag bijv ook diemen zijn), paarden moeten in groepen buiten staan (in ieder geval overdag), ook swinters (en dan meer dan 4 uur per dag), goede buitenrij mogelijkheden, en het moet ook nog volpension zijn. En ik wil niet 350 euro per maand hoeven betalenEigenlijk het liefst max 250 euro.
Denkt iemand dat dit mogelijk is?
mariekie schreef:Waar ik me in de randstad een beetje over verbaas:
Er zijn hier genoeg weilanden te huur in de zomer, maar een enkel iemand maakt hier gebruik van om zijn paard in ieder geval lekker in de zomer 24/7 buiten te kunnen laten.