Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou mij niets verbazen , als je mij gehoord hebt, Shirley...
ohjajoh6 schreef:Ik ga er maar vanuit (en ga dit nou niet tegenspreken voor mij!) dat als die vloer mij houden kan, er ook geen rat doorheen kan komen......
.

Andere mensen misschien foto van pallet of banden? Pallet werd bij ons te zwaar en banden moest paard elke pas weer kracht blijven zetten, dat was dus eigenlijk ook te zwaar. Misschien doen we iets niet goed? Op de ladder, werkt het denk je om er strobaaltjes op te binden? En hoe is het met het paardje met de sacroid?

Ik zorg dat ze nergens klem kan blijven zitten en verzwaar de bakken niet, dus kan ze haar been niet hoog genoeg krijgen, dan trekt ze hem omver en kan ze weglopen. Maar dat is in praktijk nog nooit gebeurd.
21052008, jij zit dichtbij, leuk!! Vertel eens meer?
Nu even eten, nog niet gedaan vandaag en mn buik is het daar niet mee eens. Zal wel komen omdat ik de afgelopen dagen niet heb gegeten van de stress en ook nog eens niet fit ben en vanochtend al buiten ben geweest om de paarden te voeren, plus de paarden van de buuf.
Dit is hopelijk mijn uitzicht de komende 20 jaar