Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
ik ben er ook echt super blij mee
goede verzorging en in overleg is bijna alles mogelijk. Het was eerst wel bijna 40 km enkele reis bij m'n huis vandaan, maar als je zoiets eenmaal hebt gezien vallen andere stallen er wel bij in het niet
gelukkig verhuren ze ook appartementen en kwam er na een paar jaar daar een van vrij

Izabelle schreef:*Blaast leven in topic*
Misschien heeft het er niet helemaal iets mee te maken maar ik heb vandaag een artikel geschreven op mijn blog over de droom toekomst van een ruiter, en heb daar de mooiste plaatjes qua huisvesting van een paard in gezet!
Dit is ook mijn "droom"! 
M_nouska schreef:Izabelle schreef:*Blaast leven in topic*
Misschien heeft het er niet helemaal iets mee te maken maar ik heb vandaag een artikel geschreven op mijn blog over de droom toekomst van een ruiter, en heb daar de mooiste plaatjes qua huisvesting van een paard in gezet!
![]()
![]()
![]()
Je bent alleen iets heel belangrijks vergeten.
Ik kom er ook bij wonenDit is ook mijn "droom"!
Gaaf!
geef mij maar liever een bescheiden plekje met een buitenpiste zodat ik ergens heen moet om binnen te rijden. Ben bang dat ik anders niet meer mijn straat uit kom. Met paardjes altijd op weide/grote paddock met een grote inloopstal.
Na zorgvuldige overweging zijn wij uiteindelijk voor Bedaf gedaan.