Even de klaagmodus aan. In juni is het hier Oranjefeest. En nu gaan ze ter ere van het 80 jarig jubileum een grote vuurwerkshow organiseren. Het feest en de kermis is altijd op het veld achter de paarden…. Heb nu maar geïnformeerd of ze daar de show ook gaan doen. Want dan kan ik ze wel weer een nacht gaan verkassen
petraaken
Tjonge, wat een pech dat je ze weer kan gaan verkassen. Ik duim van niet maar zo alvast maar je voelsprieten uit zetten naar een plekje.
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-25 15:07
Wat een heerlijk weertje vandaag
Gister ook al. Het is hier vakantie. En dan heb ik altijd een dag hulp
En we hebben een nieuwe schuur Hooi uit de trailer gewoon de schuur in. Andere schuurtje gaat ook leeg. Ik heb een zadelkast gescoord voor mijn westernzadel, met slotje. Dan hebben we alles gewoon lekker op 1 plek.
Het is alweer een tijdje geleden, dus tijd voor een update, want we hebben hard gewerkt. Allereerst hebben we het oude tuinhuisje leeggehaald en weggegeven via de weggeefhoek. Net als het skelet van een overkapping die we nog hadden liggen. Te goed om weg te gooien, maar ook niet super netjes meer. Dat staat nu in de tuin bij een jong gezin met minder te besteden, maar wel een paar gouden handen Hebben ze echt wat moois van gemaakt! Anyway, onze opruiming dus.
Ik heb inmiddels een nieuw schuurtje staan. Groter, zodat mijn hooi er ook in kan. Heel blij mee
De plantenbakken heb ik ingezaaid en staan inmiddels vol met bloemen.
We hebben met buurtkinderen een insectenhotel gebouwd van pallets.
Het stuk van het tuinhuisje is bij de paarden getrokken. Zomaar een stuk van 20x5m erbij. Heel fijn! Ik heb de palen laten staan zodat ik ze daar ook kan voeren. Jim eet namelijk sneller dan de rest en eet dan van de rest ook gewoon op
We hebben een andere auto. Mijn ‘vrachtwagen’ kwam niet meer door de keuring en de lease van de andere auto liep af. Dus hebben we nu de trekauto in de lease en een klein bestelbusje er voor mij bij. Fijne combinatie zo. Al wordt dat vaker gebruikt voor hooi halen dan voor de paarden
En verder gaat het zijn gangetje. Het is echt genieten met dit weer bij de paarden. Noura gaat met stapjes vooruit op weg naar rijpaard. Jim heeft helaas wel wat vaker een slechte dag, maar gelukkig nog veel vaker goede dagen en rent regelmatig nog een rondje En die kleine is gewoon te schattig. Ik doe niets met hem, maar met de verzorgers loopt hij aan de lange lijnen en zelfs al in het tuig. Die krijgt een 2e leven zo
Wauw, dat ziet er allemaal goed uit zeg! Je schuurtje is echt ontzettend fijn zo! En wat heb jij een mooie auto/trailer combinatie zeg! Jim ziet er ook echt goed uit! Net als de rest natuurlijk, maar Jim blijft extra bijzonder.