Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikass schreef:Hinke schreef:
Mag ik vragen waar je staat?
Ik sta zelf nu op een stal waar ze in de winter ong 4 uur buiten komen. Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk helemaal niet zoveel problemen mee heb, want ze worden wel goed verzorgd.
Voor de mensen in de buurt van Amsterdam: stal Zeinstra biedt nu hit actief stalling aan! Ideaal, ze hebben alle faciliteiten maar je paard heeft wel alle bewegingsruimte.
Hoi, sorry, had t topic even niet helemaal meer gevolgd. Ik sta in Amstelveen zuid.
Ben je al bij Zeinstra wezen kijken? Ik ben wel benieuwd. Nadeel is daar wel dat je geen uitrijmogelijkheden hebt.
evelien11 schreef:Mijn paard staat in de winter ca. 1 uur in een paddock per dag. Niets mis mee, hij wil er graag uit na een uurtje en staat dan zeer tevreden in zijn stal.
En als het erg slecht weer is (storm en regen) staat hij niet buiten.
Mirjam1202 schreef:Hier is Iris overdag van 8 uur tot 5 uur buiten's avond lekker op stal
Tancreda4 schreef:Idd niet zo raar... er zijn zat paarden die 23 uur (of langer) in een stal vertoeven per dag, maar als iemand dat hier gaat melden worden ze gelijk aangevallen (en ergens wel terrecht, maar het gaat meestal niet zo aardig). Waarom slapende honden wakker maken.... Dat snap ik ergens wel hoor, dat ze dta hier niet gaan vermelden.
Mijne gaat momenteel rond 6:45 naar buiten en het ligt eraan wanneer ik kom, wanneer ze naar binnen gaat (en aan het weer). Ene keer is dat om 17 uur, andere keer om 20 uur.
NatasjavE schreef:Marjo89 schreef:Een uur op 24 uur is NIKS, dat is 23 uur in een WC pot meer dan dat vind ik het niet. Hij is vast tevreden omdat er hoop eten ligt.
Maar ik vind het een trieste bedoeling.
Hij zal ook nog wel gereden worden denk ik zo. Weer 2 uur eruit.