Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockhoeve schreef:Nou wij hebben de bak ook aangepakt....
de drablaag eraf gehaald,en nieuwe laag MC3 zand erop 150 cube....superzand,maar ik denk dat hij gauw te zwaar word met nattigheid....dus wil ik toch kokosvezels.
Is er iemand in de buurt van Rockanje met een kokosbak?ik wil zo graag zelf zien hoe het eruit ziet en voelt.
Groetjes..
Delphi2 schreef:Kokosvezels (haren) zuigen amper tot niks op, ik heb al een paar weken een hele berg losgemaakte lange kokosvezels liggen, alleen de bovenste laag is nat de onderlagen zijn gewoon droog, de druppels lopen gewoon van de bovenlaag af.
De kokos is absoluut niet glad, op een deel van de hoefslag was het niet goed losgemaakt en dus ook niet goed doorgefreesd, hier lopen de paarden nog op een "tapijtje" van kokosharen, dit is absoluut niet glad en langzaam maar zeker verspreid de kokos ook beter, af en toe haal ik nog wat dikke plukken weg die ook weer verspreid op stukken waar wat weinig kokos zit.
rockhoeve schreef:Nou wij hebben de bak ook aangepakt....
de drablaag eraf gehaald,en nieuwe laag MC3 zand erop 150 cube....superzand,maar ik denk dat hij gauw te zwaar word met nattigheid....dus wil ik toch kokosvezels.
Is er iemand in de buurt van Rockanje met een kokosbak?ik wil zo graag zelf zien hoe het eruit ziet en voelt.
Groetjes..