Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Geen idee... iets van bepaalde onkruidsoorten, schimmels in de grond, blaadjes van bepaalde bomen??Waar zou je op testen dan DF?
Ik weet al dat t met koeienmest bemest is en suiker 6% is.
Karin_deB schreef:Ik heb droog en in de zon gemest terwijl de kinderen een hinkelspelletje speelden over de hopen poep en zand engeltjes maakten![]()
_Lorette_ schreef:Ik heb alles gelezen, maar mis even de energie om te reageren. We duiken van het ene virus het andere in en de wasmachine draait overuren. Slapen doen we al tijden niet en ik ga er inmiddels een beetje aan onderdoor.
Wilde me eigenlijk oriënteren op een poort voor de oprit, maar geen puf voor.
Het weer is ook echt niet fijn. Lang leve het skipak. Daarmee overleef ik de winter. Hoe nat of koud het ook is.
DubbelFun schreef:@Happinez: ja Fjorden hebben 'humor'.... maar koetsen willen wel eens flink rammelen en ratelen en als er dan 2 paarden voor lopen in draf of galop kán ik me indenken dat het voor een paard lijkt alsof die paarden op de loop zijn voor de herrie.... en dus gaat ie ook maar alvast
Audesta schreef:Beterschap.
Hier hetzelfde, weinig energie, inmiddels vandaag eindelijk een wat opknappende hond maar was weer stressvol.
Daarnaast gedoe met een potentiële pony die zelfs hier is geweest maar is echt heel bizar gegaan allemaal, dusdanig dat ik er helemaal klaar mee ben.
Ik hou het bij mijn huidige kudde.
Lys_PPA schreef:Beterschap Lorette!
Wij hadden ook menplannen vanochtend maar regende me iets teveel. Wel heel blij met het extra stuk betonplaten waar ze op kunnen, iig moddervrij en ze vinden de nieuwe hooiruif helemaal mooi
Verder vandaag afscheid genomen van onze vriendin, ze lag met haar rijbroek opgebaard, ben je dan een echt paardenmens of niet?
Daarna haar man geholpen met de paarden, hij moet hooi weken voor één van de paarden en dat maakt het werk toch wel extra intensief. Iemand van jullie met paarden die slecht tegen stof kunnen en wat doen jullie daarmee? Zijn nadeel is dat hij geen water op de wei heeft, kruit alles erheen.. de waterpomp gebruikt hij niet ivm roest vgm.