Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(al helemaal als je geen beschikking hebt over een trailer, dat is een goede bak toch echt wel een must) Anoniem schreef:Ik denk inderdaad dat je, wat ik al zei, dressuurmatig best goed kan trainen zonder bak. Met een sprinparcours en afstanden oefenen wordt dat gewoon wat lastiger(al helemaal als je geen beschikking hebt over een trailer, dat is een goede bak toch echt wel een must)
Op dat moment had ik naast de al goedkope stalling geen geld over om nog te sparen voor een trailer. Ik heb een jaar lang dus mijn ambities weggelegd omdat mn paard zo goed stond. Maar tien begon het toch echt wel te kriebelen en ben ik verder gaan kijken, en nu staan we op een stal die voor ons beide perfect is
joyce B schreef:Prima toch. Hele dagen buiten?. Het ging om stallen waar paarden in de winter (of zelfs jaar rond) amper buiten komen. En als je dan moet kiezen tussen all-weather bodems/binnenbak maar amper buiten en minder goede bodem die niet altijd rijdbaar is maar paard wel op goede manier veel buiten waar je dan voor kiest...
joyce B schreef:Ik ben benieuwd of we dat ook terug gaan zien in het jureren op de basiswedstrijden. Dat correct maar minder spectaculair straks voor spectaculair maar niet correct geplaatst gaat worden...
Waarschijnlijk ook omdat we eerst al de auto's om moeten ruilen(we hebben een auto die mag trekken, maar die is van mijn vader en hij kan helaas niet met onze auto's rijden ivm gezondheid), vervolgens naar stal toe, daar aankoppelen, spullen pakken en paard opladen.