Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:De sterrit van de Nvvr staat il t programma. Ik geloof dat Dopheetsdel de eindbestemming is. Ik zou bijv vua de Afsluitdijk daar naar toe kunnen gaan.Of simpel rechtstreeks. Hihi.
linkje heb ik niet. Leden vd Nvvr rijden op een afgesproken dag naar de eindbestemming toe. Uit t hele land komen er dus mensen en iedereen rijdt via zijn eigen route. De 1 is een week of langer onderweg, een ander misschien maar 2 dagen.Citaat:Gezellig en mooi omgeving hier hoor. De sterrit zegt me niks, linkje?
Yontheke schreef:Voert er hier nog iemand de C4L van Pavo? Of heeft er iemand ervaring om hier een kuur van te geven?
Mijn shetlander staat hier nu op. Hij vindt het niet echt lekker maar eet het wel. Hij krijgt dit omdat het in mijn ogen weinig kwaad kan en hij er niet dik van wordt. 2x per dag een handje.
De kruiden spreken mij echter wel aan om nu in de winterperiode nu ze niet op de weide komen een tijdje bij te geven aan Andor.
Hij heeft normaal gezien geen tekorten dus er is niets dat ik specifiek moet aanvullen maar ook hij heeft helaas sarcoiden waarvan ze mij aanraden om nog niet te behandelen maar ik wil wel graag zijn weerstand serieus op pijl houden omdat het veroorzaakt wordt door een virus.
Ze zijn bij hem ook opgekomen tijdens een periode van een wormbesmetting en de nodige ellende daarmee.
Ik zat eventueel ook te denken aan de Pavo Healthboost. Dit zou dan een kuur zijn van 40 dagen maar lijkt mij best wel heftig als je paard geen tekorten etc heeft.
ohjajoh6 schreef:Hier ook al alles gedaan! al het voer staat klaar, stallen uitgemest, boodschappen gedaan en voer gehaald en nu net weer effe 30 baaltjes hooi op stal gekregen. Hoop wel dat de wind morgenochtend wat is gaan liggen eigenlijk, voor mijn wekelijkse vroegtoeter buitenritje. Kom er denk ik nu met een traplift niet eens meer op...
safina schreef:Ik ben meer meelezer dan dat ik schrijf, maar ik wil nu even mijn plannetje aan jullie voorleggen. Misschien hebben jullie nog tips of suggesties. Mag dat?.