Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ByCJS schreef:Ik vind dit topic altijd heel erg leuk om te lezen! Ik vraag me altijd het volgende af, en ik ga het nu ook gewoon heel brutaal vragen.. Als ik nu een paard zou hebben, zou ik dit prima kunnen betalen, maar dan zou ik wel veel dingen moeten laten die ik nu doe (veel uiteten, onnodig shoppen en ga zo maar door). Moeten jullie dit laten voor jullie paard, of verdienen jullie allemaal zo veel (of hebben jullie lage maandelijkse kosten) waardoor jullie gewoon the best of both worlds hebben zeg maar? Excuses als jullie mijn vraag een beetje brutaal vinden, maar ben hier heel erg benieuwd naar!
Fleurfloran schreef:Ik betaal €390 faciliteiten:
-solarium
- overdekte trainingsmolen met draf stand
- wasplaatsen binnen en buiten warm en koud water
- overdekte longeercirkel
- verharde longeercirkel (kreupel herkennen)
- paddocks
- buitenstallen/binnenstallen
- weides die je voor jezelf kan afhuren
- weide in het bos
- bos met speciaal aangelegde ruiterpaden aan de achterkant van de pensionstal
- binnenbak 20x60
-buitenbak 20x60
-buitenbak 20x40
-ruitershop
-kantine
Stallen worden voor je uitgemest, elke dag stro opgegooid, 1x per dag kuil, 2x per dag brok
Fleurfloran schreef:1 keer kuil zit bij de prijs bij in, maar ik betaal extra €13 voor 2 keer per dag kuil en ik heb een slow feeder. Zelf heb ik puur voor deze stal gekozen omdat hij 5 minuten fietsen is. Ik heb verder in mijn regio geen stallen, alleen stadsweides maar dan ben ik afhankelijk van 45 minuten reizen met openbaar vervoer.. En dat kost ook weer extra geld!