De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 19:49

Hier trouwens ook ervaringen met rose water (conditioner en shampoo)?
heb laatst van CM een testpakket gekregen met alle artikelen. nu had ik alles eigenlijk al haha behalve de rosewater.
kom er alleen niet echt uit of nu voor manen/staart of vacht is en wat resultaat moet zijn?

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:53

Het is een milde shampoo.
Ik gebruik hem altijd voor staart en lijf.
Manen doe ik meestal met yellow out. (wit)
Staart (zwart) eerst rosewatershampoo , rosewater conditioner en daarna detangler en shine...wachten tot het droog is, uitkammen en de vlecht erin :D
Na een week uitkammen,detangler erin + vlecht enz enz

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:10

O mijn god! Het is wonderspul! *\o/*
Ik heb het door dit topic van de week besteld en het is vanmorgen binnen gekomen.
Bij mijn merrie zijn gister haar wolfstandjes getrokken en ik haar een dag totaal met rust wil laten, heb ik
het voor de gein op mijn eigen droge, te vaak geblondeerde en dunne haar getest (ga toch nergens heen vanaaf).

Maar dit is echt nog beter dan Argan olie! Ik heb 3 tubes maar laat er 1 bij mij in de badkamer staan. Dit ga ik morgen weer
gebruiken.

Het ziet er glanzend, gezond en niet vet uit!

Ik ben helemaal gelukkig:-) Nu van de week als het mooier weer is de staart van mijn merrie wassen en dan Cowboy Magic erin :-)

Queelens

Re: De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 13:30

Bij Epplejack nu 15% korting op CM! :)

Nikkepik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 23:25

Wauw, ik gebruik zelf de Detangler & Shine regelmatig, maar de foto's die ik hier voorbij zien komen zijn echt 'magic'. Misschien moet ik ook nog maar eens wat anders producten van hun gaan aanschaffen. :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:01

Hoe werken jullie nou precies met de green spot remover?

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 12:01

Ik spuit het erop,.borstel het erin en wrijf het met droge handdoek eraf.
En klaar! :D

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 15:34

Ik spuit het op een spons en wrijf het er zo in. Daarna wrijf ik het er met een handdoek weer uit. Dan kan het spul ook niet naar beneden lopen op de niet vuile plaatsen..

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:19

ik dacht altijd dat glansmiddeltjes/babydoekjes alleen werkte voor bruine/zwarte paarden. Ik heb een schimmel, zou ik dan ook resultaat zien?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:25

max66 schreef:
ik dacht altijd dat glansmiddeltjes/babydoekjes alleen werkte voor bruine/zwarte paarden. Ik heb een schimmel, zou ik dan ook resultaat zien?

Opzich wel hoor. Wit blinkt wat minder snel dan zwart en bruin maar t kan wel ziet er alleen wat anders uit.

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 14:44

Ja het helpt ook wel bij schimmels hoor! Haar staart en manen glommen weer super mooi! Helaas niet heel goed te zien op dezefoto, maar het resultaat mag er na 1 keer wassen al zijn!

Aartje schreef:
Schimmel voor
[ Afbeelding ]

Schimmel na
[ Afbeelding ]

Quote eigenaar schimmel "Jeetje, het is écht magic!"

Thanx Cowboy Magic. :))
+:)+

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:05

De greenspotremover spuit ik erop, dan erin borstelen (ik gebruik zo'n plastic magic borstel) en dan met een vochtige handdoek eroverheen. In het ergste geval nog eens herhalen, maar dat is meestal niet nodig. Ideaal spul voor als je vroeg met je schimmel op wedstrijd gaat. De dag ervoor lekker wassen, en op de dag zelf alleen met de GSR nog even de vlekken wegwerken. Ook handig als je schimmel zich al mestend tegen de achterstang van de trailer parkeert, de vlek is zo weg :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:09

Angela, ik ga het woensdag voor wedstrijd eens proberen. Hoe lang laat je zoiets ongeveer intrekken of is dat niet nodig?
Ben benieuwd of t werkt want al veel van die zogenaamde vlekverwijderaars gehad maar werkte geen een van alle

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:10

Ik laat het niet echt intrekken. Tijdens het erin borstelen begint het te schuimen, en zie je de vlek al meteen verdwijnen.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:13

Hier trouwens het resultaat van de avond ervoor wassen, en daarna op stal gezet. Uiteraard onder de mestvlekken de volgende ochtend op hals, benen en buik. Alleen nog de GSP gebruikt.
Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:19

Knap wit! de mijne houd zich gelukkig meestal schoon alleen zijn knietjes en hakken zijn soms beetje vies door het liggen of omdat die zn neus er aan afsmeert als die heeft lopen vuiliken :')

Had n tijdje terug een super super super vieze schimmel op concours dat was gewoon niet normaal heel die kont zag bruin..
Heb ze maar gevraagd of ze al cowboy magic gebruikte en dat ze dat anders maar eens moesten doen.

Zou mn oren al uit mn kop schamen als mijn witte n klein vies vlekje heeft ergens.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:20

Wat ben ik blij dat mijn schimmeltje nog redelijk donker is momenteel, op soms een pisvlek op de zijkant van der hoofd na is ze schoon!

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:24

Queelens schreef:
Knap wit! de mijne houd zich gelukkig meestal schoon alleen zijn knietjes en hakken zijn soms beetje vies door het liggen of omdat die zn neus er aan afsmeert als die heeft lopen vuiliken :')

Had n tijdje terug een super super super vieze schimmel op concours dat was gewoon niet normaal heel die kont zag bruin..
Heb ze maar gevraagd of ze al cowboy magic gebruikte en dat ze dat anders maar eens moesten doen.

Zou mn oren al uit mn kop schamen als mijn witte n klein vies vlekje heeft ergens.

Nou dat zou ik weleens geweest kunnen zijn HAHAHA
Ik krijg het ook gewoon niet meer schoon. Ook niet met 10x wassen met cowboy magic, biotex of allerlei andere probeersels.
denk dat het komt omdat ze geschoren is en het gewoon in de huid is getrokken.
Heb iig al een hele hoop geprobeerd maar krijg het niet schoon

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 16:26

Haha nee t was een andere schimmel die in je profiel herken ik niet!
Maar hoe kan dat joh? Ik merk wel dat als ik het in de winter niet bijhoud dat ik het er inderdaad niet af krijg (moet dan ook gewoon weer weken lang een paar keer wassen voor weg is)
maar als ik gewoon direct korte metten mee maak als ik een vlekje zie dat alles zo weg gaat.

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 17:19

nou ja eerlijk gezegd heb ik met de sneeuw niet elke dag heel haar kont gewassen maar dit heb ik idd nog niet eerder meegemaakt. Wel jammer want aan beide kanten is ze gewoon bruin

edit. Ze is inmiddels ook een stuk witter dan de foto in mijn profiel

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 17:24

Prachtig wit gekregen Angela!
Queelens, dat snap ik. Zeker niet als het om gele vlekken gaat. Dat associeer je toch al gauw met pis of mest.. Die witte manen en staar van haflingers zijn ook vrij moeilijk. En die paar licht bruine haren er door heen maken het voor het oog ook nooit helemaal wit. Maar ik ga er geen bleekmiddel in gooien :=

ruitershopon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 23:22

het isgewoon super spul, gebruik het ook voor mijn dochters lange lokken..vanaf nu geen gepiep meer smorgens HEERLIJK!
Kan jullie ook gaan verklappen dat wij de cowboymagic produkten vanaf morgen in de aanbieding hebben( 2de produkt halve prijs!!)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 23:31

Haha doe maar niet aartje dat bleekmiddel
Mijne is vos geboren en er komt nu allemaal weer vos doorheen op n afstand ziet t er gek uit haha

Sacrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:01

Ik heb cowboymagic ook gebruikt voor de staart van mijn bijrijdpaard. Het is van touw naar barbiehaar gegaan! Dus hier ook niets dan goeds over cowboy magic!

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:30

Zo heb op equiday ook detangler and shine gekocht. Nu ga ik het toch echt eens uitproberen!