Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delphi2 schreef:Ik ben ook blij met mijn Kokos hoor, paarden lopen er prima op en hebben geen last van de losse plukken gelukkig. Bak is helaas nog wel erg "heuvelachtig" dus ik hark elke dag een stukje, wat een rotwerk zeker met dat natte zand.
Fortuna22 schreef:Ik was ook op zoek naar zo'n wals...moeilijk aan te komen!
Verder helpt aanrijden het beste en verder met de hark aan de gang!
Mijn baan is nu zo mooi, net hard genoeg met iets veer.
Ga nu de eerste winter in, ben benieuwd!
Vorig jaar heb ik het aardig kunnen redden...
Waarom doe jij er korte vezel bovenop India?
maresie schreef:Delphi2 schreef:Ik ben ook blij met mijn Kokos hoor, paarden lopen er prima op en hebben geen last van de losse plukken gelukkig. Bak is helaas nog wel erg "heuvelachtig" dus ik hark elke dag een stukje, wat een rotwerk zeker met dat natte zand.
heb je niet iemand die een zware auto met brede banden heeft ?
als die over je bak laat rijden word die al een stuk vlakker
russel schreef:Voor 3 baaltjes zal wel niet, beetje bedrijf maakt een route, en die 2 baaltjes extra voor jouw kan niet zo veel schelen dat ik evenredig meer zou moeten betalen...en wie weet kunnen ze voor mij wel een kleinere vrachtwagen gebruiken als ze alleen voor mij rijden..
Weet niet wat ze wegen, maar het is geen 20 kuub zand wat ze moeten komen brengen...
Volgens de route planner moeten ze voor mij maar 6 km verder rijden als ze niet binnendoor gaan..
Van iedereen in dit topic lees ik dat 5 balen te veel is, dat is wel wat ze blijven adviseren en kennelijk blijkt het toch steeds te veel te zijn...3 zou beter in de richting komen.
Ik zou het kunnen gebruiken in deel van de bak, want ik heb een stuk wat zacht, instabiel en mul blijft, ook als het heeeel erg regent.
Is dat een optie voor de al tijdje hebbende kokosbakken-hebbers? Of sleep ik met de weidesleep alles weg wat ik daar heb ondergewerkt?