Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:Is er hier iemand met ervaringen van half verhardingen? Stol, gralux etc? Voor de paddock of track? Lijkt me wel interessant. Wij hebben buiten de track ergens een klein beetje (volgens mij) stol liggen. En dat blijft heel mooi.
Zidore schreef:Ik kon het zo 123 hier niet terug vinden, maar was er een bokker die een pad met houtsnippers had? Ik weet dat ze met de tijd verteren, maar ik kan plots ieder jaar aan een grote hoeveelheid komen en we zitten op klei... misschien dat een pp toch kan dan...
Maartje1990 schreef:Prairy schreef:Ik heb vandaag de eerste planten levering gekregen, denk iets van 500-600 plantjes die grotendeels in het bos komen als struweel.
Hopelijk gaat de levering volgende week ook door, dan komen de plantjes voor de haag rondom het voedselbos (en de rest komt in het bos).
Heb jij tijd teveel
JudithO schreef:dankjewel, heel verhelderend, vriend van m’n vader is hovenier en die kan dus aan echt heel veel komen zodat we jaarlijks voorzien zijn, ik hoef alleen te zeggen hoeveel kuub ik wil (en waar) en hij stort het er op.Zidore schreef:Ik kon het zo 123 hier niet terug vinden, maar was er een bokker die een pad met houtsnippers had? Ik weet dat ze met de tijd verteren, maar ik kan plots ieder jaar aan een grote hoeveelheid komen en we zitten op klei... misschien dat een pp toch kan dan...
Dat was ik denk ik.
Wat is een grote hoeveelheid? Ik liet elk jaar 4 kuub komen en daar kon ik dit mee doen:
[ [url=m/dLDr97.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een half jaar later was het zo:
[ [url=m/flRCZ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na een jaar zo:
[ [url=m/1D08dN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje1990 schreef:Is er hier iemand die houtsnippers gebruikt? Als ik dit lees klinkt het super, heb zelf ooit wel eens wat snippers gehad en dat werkte wel goed maar het is vooral een kwestie van bijhouden geloof ik maar dan wel een mooie oplossing tegen de modder én ik denk eem fantastische ligplek voor paarden
https://www.barbarahoekstra.com/leesvoe ... der-focker
Meningen of ervaringen?
Robijntjah schreef:Ik durf niet aan houtsnippers te beginnen. Zie paarden aan huis topic.
Hier gaan we dus zelf de boel keren in het voorjaar. Ik kijk er zo naar uit.
En dan waarschijnlijk eens in de zoveel tijd wat bij laten storten.
Zidore schreef:JudithO schreef:dankjewel, heel verhelderend, vriend van m’n vader is hovenier en die kan dus aan echt heel veel komen zodat we jaarlijks voorzien zijn, ik hoef alleen te zeggen hoeveel kuub ik wil (en waar) en hij stort het er op.
Dat was ik denk ik.
Wat is een grote hoeveelheid? Ik liet elk jaar 4 kuub komen en daar kon ik dit mee doen:
[ [url=m/dLDr97.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een half jaar later was het zo:
[ [url=m/flRCZ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na een jaar zo:
[ [url=m/1D08dN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe lang is het pad op je foto’s? Zit je ook op klei? Lopen alleen de pony’s en jullie er over of nog meer? (als in voertuigen) en hoeveel pony’s?
tamary schreef:Stroomdraad of gaas er over en geschikt knaaghout aanbieden (berk, wilg, etc.)
Prairy schreef:Kruidnagel is een boom? Cool!
*gaat op zoek naar kruidnagel boom
Maartje1990 schreef:Maartje1990 schreef:Is er hier iemand die houtsnippers gebruikt? Als ik dit lees klinkt het super, heb zelf ooit wel eens wat snippers gehad en dat werkte wel goed maar het is vooral een kwestie van bijhouden geloof ik maar dan wel een mooie oplossing tegen de modder én ik denk eem fantastische ligplek voor paarden
https://www.barbarahoekstra.com/leesvoe ... der-focker
Meningen of ervaringen?