Iemand nog tips waar je een stevig net kan halen om aan zo'n frame te maken? Nu hebben we een aanhangwagen net gebruikt. Maar dat is niet hufter proof genoeg helaas.
Graag een enkel net en geen slowfeeder zak.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annem84 schreef:[ [url=m/DvAlnW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand nog tips waar je een stevig net kan halen om aan zo'n frame te maken? Nu hebben we een aanhangwagen net gebruikt. Maar dat is niet hufter proof genoeg helaas.
Graag een enkel net en geen slowfeeder zak.
DubbelDun schreef:Ik hoorde laatst van de smid ook al dat ie vast gestaan had in een weiland vóór hij naar mij kon komenHij moest de naburige boer vragen om hem met de tractor los te trekken
BarbaLala schreef:Citaat:ik ben benieuwd hoe jullie mestopslag aan huis is en hoe je het afvoert.
Ik denk dat je dit topic verwart met het paarden aan huis topic.
Citaat:ik ben benieuwd hoe jullie mestopslag aan huis is en hoe je het afvoert.
beatje schreef:Maar ze kunnen bij jou toch ook de wei op Art?
Hier is het ook modderig voor de stal maar de rest vd weien zijn nog droog.Ik heb het erger mee gemaakt wat nat betreft. Maar ik verlang wel weer naar de lente hoor.Droge dagen en langer licht.
Humpiedumpie schreef:Ik heb gelukkig een mesthoop. Maar die begint aardig vol te raken. De boer wil dat ik het over de wei verspreid. Dat is natuurlijk ook een manier. Iets zegt me dat ik dat liever niet wil. Maar waarom?
Humpiedumpie schreef:Ik heb gelukkig een mesthoop. Maar die begint aardig vol te raken. De boer wil dat ik het over de wei verspreid. Dat is natuurlijk ook een manier. Iets zegt me dat ik dat liever niet wil. Maar waarom?
DubbelDun schreef:Maak daar maar 2 vanWormen kunnen goed tegen kou en vriezen niet snel dood.
Verder heeft de mest al snel 6 maanden nodig om helemaal te verteren en idd paarden eten vaak de plekken niet als e mest gelegen heeft.
DubbelDun schreef:Dat geldt dan alleen voor het oudste deel van de mesthoop en meestal al die vol is gaat ie in 1x over het land en niet alleen het oudste deel.
DubbelDun schreef:@duhelo: verschillende bakken is leuk als je zo komposteert, maar als je -net als ik- één grote bak hebt gaat dat niet lukken. En daarbij gaat leeftijd ook een dingetje worden1x de mest 'in handen' vind ik genoeg
@Art_Ificious: het ziet er triest uit zo ...