Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Inderdaad gewoon uitdunnenBij mijn pony wordt het gewoon getrokken. Het was de eerste keer zo dik dat het zéker de helft is uitgedund. Kan nu weer fatsoenlijke roosjes manen met naald en draad.
Hoofd/voorpluk was ik ook gewoon. Wel goed opletten dat er geen water in de oren komt en geen zeep in de ogen.
Die knotjes hierboven lijken met elastiek gedaan te zijn? In ieder geval deels want je ziet ze zitten.
Heleennn schreef:Knappe paardjes komen er weer voorbij! Mijn merrie staat dus in jachtpatroon zoals jullie weten, maar nu hoorde ik van een stalgenoot dat het zo'n twee jaar duurt voor dat kleurverschil er helemaal uit is?Dat kan toch niet? Dan wordt ze vet lelijk deze zomer!
Heleennn schreef:Knappe paardjes komen er weer voorbij! Mijn merrie staat dus in jachtpatroon zoals jullie weten, maar nu hoorde ik van een stalgenoot dat het zo'n twee jaar duurt voor dat kleurverschil er helemaal uit is?Dat kan toch niet? Dan wordt ze vet lelijk deze zomer!
Heleennn schreef:Dat vind ik zo zonde, haar zomervacht moet nog komen en anders groeit hij misschien lelijk aan. Ik betwijfel of ze echt nog heel de zomer met dat kleurverschil zal lopen... Maar ja, we zien wel!
Ir1ne schreef:Ik vind de bovenste wel erg mooi!!
De onderste vind ik te dik worden en dat doet afbreuk aan zijn halslijn, die ik juist erg mooi vind!