Maak er een fijne dag van!
Vannacht bij ons ook weer redelijk wat regen gevallen. Nu is het zonnig, hopelijk blijft het zo!
Gisterenavond een gigantische dreadlock uit mijn paard zn manen gehaald, geen idee hoe hij die nu weer gecreƫerd had
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ook wel weer voordeeltje als je ze aan huis hebt,wc binnen handbereik
)
zit nu weer verder van je af andere kant van het dorp. De jachtstal in Otterlo was dichterbij bij jou thuis heb er altijd fijn gereden in de omgeving park de Hoge Veluwe, de Ginkelse heide, planken Wambuis. Al mijn paarden vrienden/rijmaatjes zitten in Otterlo. Nu dan remie in Harskamp.
haffiefreak schreef:Helaas zijn paardendrollen iets steviger dan koeienflatsenDe molpomp. http://www.klaas-zijlstra.nl en dan bij uitmesten systemen de molpomp.

Jullie hebben mooi weer uitgekozen 
Donja schreef:Op de manege in Oenkerk hebben (hadden?) ze een systeem dat onder de boxen doorloopt. In elke box een vloerluik waar je tijdens het uitmesten, alle mest, stro e.d. ingooit. eronderdoor loopt een lopende band (transportband), die het naar de mesthoop transporteert.

haffiefreak schreef:3-Degene met die hooibakken zijn jullie niet bang dat de paarden erin komen met de benen?

dynamiek schreef:Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Anteheman waar ga je dit x heen op trektocht? Leuk hoor zulke ritten zouden ook .
Yontheke schreef:Voert er hier nog iemand de C4L van Pavo? Of heeft er iemand ervaring om hier een kuur van te geven?
Mijn shetlander staat hier nu op. Hij vindt het niet echt lekker maar eet het wel. Hij krijgt dit omdat het in mijn ogen weinig kwaad kan en hij er niet dik van wordt. 2x per dag een handje.
De kruiden spreken mij echter wel aan om nu in de winterperiode nu ze niet op de weide komen een tijdje bij te geven aan Andor.
Hij heeft normaal gezien geen tekorten dus er is niets dat ik specifiek moet aanvullen maar ook hij heeft helaas sarcoiden waarvan ze mij aanraden om nog niet te behandelen maar ik wil wel graag zijn weerstand serieus op pijl houden omdat het veroorzaakt wordt door een virus.
Ze zijn bij hem ook opgekomen tijdens een periode van een wormbesmetting en de nodige ellende daarmee.
Ik zat eventueel ook te denken aan de Pavo Healthboost. Dit zou dan een kuur zijn van 40 dagen maar lijkt mij best wel heftig als je paard geen tekorten etc heeft.

Antheman schreef:dynamiek schreef:Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Anteheman waar ga je dit x heen op trektocht? Leuk hoor zulke ritten zouden ook .
De sterrit van de Nvvr staat il t programma. Ik geloof dat Dopheetsdel de eindbestemming is. Ik zou bijv vua de Afsluitdijk daar naar toe kunnen gaan.Of simpel rechtstreeks. Hihi.
dynamiek schreef:Yontheke schreef:Voert er hier nog iemand de C4L van Pavo? Of heeft er iemand ervaring om hier een kuur van te geven?
Mijn shetlander staat hier nu op. Hij vindt het niet echt lekker.
Is Metazoa niks voor je? Ideaal voor shets
dynamiek schreef:meggiemeg schreef:Dop heets Del zit hier maar een paar km vandaan
Bijna buurvrouwals je zondagochtend een witkop voorbij ziet komen ben ik dat. Ga een rondje bos doen. Je kan aanhaken hoor.