Nu nog ten uitvoer brengen LOLLYYwood
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Als eerste raad ik je dan aan om deze filmpjes te kijken. Heel nuttig en daar leer je het snelste mee.
Sketch up kenmerkt zich door de push-pull tool (duwen/trekken, ook gewoon P op je toetsenbord). Dit is het tekentje van een bruin blokje met een pijltje naar omhoog.
Hoe ik ben begonnen is een vlakje op de grond tekenen van hoe groot de bodem is. Dat heb ik met 'P' omhoog gehaald. Als je er op klikt een stukje omhoog haalt en dan gewoon de hoogte intypt dan springt het automatisch naar die hoogte. Het volgende wat ik gedaan heb is dmv het symbool 2 onder 'P' die 2 bogen met een pijl (verschuiving of F op je toetsenbord) een rand gemaakt. Gewoon in het vlak klikken, slepen zodat het juist zit en dan een maat ingeven en op enter duwen. Ik heb 2 cm gekozen omdat 2,2 een standaard maat is voor plaatdiktes (had geen zin om overal 2,2 in te typen dus vandaar 2). Dan ben ik gewoon daarin mijn verdeling van de kast gaan maken (ook met randjes van 2 dik) en dan heb ik de vlakjes die dan eigenlijk weg zijn met 'P' tot 2 cm voor het einde naar achteren getrokken. Dus als je bv 75 cm diep hebt dan schuif je wat naar achter om de richting aan te geven en je typt 73 in.
Om aan de deur hoodstellen te hangen heb ik de leggers in dat stuk wat laten inspringen dus dan moet je even kijken dat dat niet verbonden is met de buitenkant (gewoon een lijntje trekken waar het wel is) en dat een 10 a 15 cm induwen. Voor de hoofstelhaken heb ik gewoon een rondje getekend en die 3cm uitgetrokken.
Nu mijn uitleg klinkt nu misschien wat ingewikkeld maar ik denk dat als je die filmpjes kijkt je al heel snel weet hoe alles werkt. Je hoeft niet de hele filmpjes te kijken maar gewoon waar ze uitleggen hoe iets werkt.

cap hang ik altijd aan mijn zadelsteun
Zadel ligt er niet in wand die heb ik nog niet
Paard is nog maar net 3, volgende maand bestel ik een zadel!
en waar komt je zadel dan? 

) waar ik uitrij- en zweetdeken kan leggen, het kan ook zijn dat daar iets anders komt, dat weet ik nog niet 

):)
dat is dan wel handig
en idd, dan ben ik ook al van dat probleem af

). Middelste plank heb ik onder de verhoging een bak met voer staan en bovenop de verhoging staan twee bakken, 1 met medicijnen en ehbo spulletjes en 1 met spullen voor de hoeven. Aan de rechterkant staat een kratje met schone handdoeken en daarvoor een bakje met worteltjes en oude broodjes (voor medicijnen).
kast weegt een ton en is dieper dan verwacht 
voornamenlijk eurostar zo te zien
Ziet er wel opgeruimder uit.