Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Wat is nou eigenlijk de voornaamste reden dat jullie kuren uit het buitenland bestellen? Is het de prijs of omdat de dierenarts niet meewerkt?
janouk schreef:Ik doe het zelf. Ik heb bij wormtest.nl een informatieve cursus gevolgd, microscoop met toebehoren aangeschaft. En nog meer ingelezen op diverse websites. Heel interessant en leerzaam. En niet moeilijk. Betaalt zich snel terug.
Eerste keer heb ik de helft van de mest naar de veearts gebracht en door hem laten testen en de andere helft zelf getest. Gewoon om zeker te zijn, dat ik het goed begreep en ingesteld had. Daar kwam dezelfde uitslag uit. Dus vertrouw nu op mezelf.
janouk schreef:Ik doe het zelf. Ik heb bij wormtest.nl een informatieve cursus gevolgd, microscoop met toebehoren aangeschaft. En nog meer ingelezen op diverse websites. Heel interessant en leerzaam. En niet moeilijk. Betaalt zich snel terug.
Eerste keer heb ik de helft van de mest naar de veearts gebracht en door hem laten testen en de andere helft zelf getest. Gewoon om zeker te zijn, dat ik het goed begreep en ingesteld had. Daar kwam dezelfde uitslag uit. Dus vertrouw nu op mezelf.
Jace schreef:Nu lees ik dat het enige wat werkt voor aarsmaden panacur is, iemand bekend hiermee ?! Of eventuele andere tips
N4N4 schreef:Bestel maar niet bij vetuk, heb zojuist mijn bestelling binnen gehad ( wormen kuren voor een jaar )
En ze hebben gewoon oude kuren opgestuurd die tegen de datum zijn( tot 6 -2017)
Heb je dus niks aan !
Heb direct een mail de deur uitgedaan, kijken hoe én of ze dit gaan oplossen ..
Zeer teleurgesteld dus
DubbelDun schreef:Is er eigenlijk bekend hoelang een wormenkuur nog houdbaar/werkzaam is na de gestelde datum??
Want bij sommige voedingsmiddelen is het vaak een datum die nergens op slaat gewoon omdat het verplicht is dat er een datum op staat, terwijl bij anderen het wel degelijk een belangrijke datum is.