Quote schimmeleigenaar: "Cowboy Magic? Haha, wat een stomme naam"
Haflinger voor

Haflinger na

Schimmel voor

Schimmel na

Quote eigenaar schimmel "Jeetje, het is écht magic!"
Thanx Cowboy Magic.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aartje schreef:Ook hier weer even voor en na foto's aangezien ik gisteren en vanmorgen bezig ben geweest met twee paardjes
Quote schimmeleigenaar: "Cowboy Magic? Haha, wat een stomme naam"
Haflinger voor
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haflinger na
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Schimmel voor
[ Afbeelding ]
Schimmel na
[ Afbeelding ]
Quote eigenaar schimmel "Jeetje, het is écht magic!"
Thanx Cowboy Magic.![]()
Angela schreef:Ja, ik was de staart om precies te zijn zo:
Eerst 2 keer met gewone wasgel/shampoo (iets goedkoops) om de meeste rotzooi (blubber/mest) eruit te krijgen. Daarna met betadineshampoo, en dat laat ik minimaal 10 minuten intrekken. Daarna dus nog met de CM yellow out, en daarmee verdwijnt echt het laaste beetje geel voor zover mogelijk.
Hier een foto van afgelopen zondag:
[ Afbeelding ]
Candor heeft trouwens ook al eens op de CM facebookpagina gestaan
Mijn Yellow-out en detangler moet ik trouwens weer bijbestellen, iemand die weet of het ergens in de aanbieding is?
xSlvna schreef:Dus, je doet dat spul in de manen en alles word dikker, kan iemand mij uitleggen HOE dit kan?
LisaLuna schreef:Angela schreef:Ja, ik was de staart om precies te zijn zo:
Eerst 2 keer met gewone wasgel/shampoo (iets goedkoops) om de meeste rotzooi (blubber/mest) eruit te krijgen. Daarna met betadineshampoo, en dat laat ik minimaal 10 minuten intrekken. Daarna dus nog met de CM yellow out, en daarmee verdwijnt echt het laaste beetje geel voor zover mogelijk.
Hier een foto van afgelopen zondag:
[ Afbeelding ]
Candor heeft trouwens ook al eens op de CM facebookpagina gestaan
Mijn Yellow-out en detangler moet ik trouwens weer bijbestellen, iemand die weet of het ergens in de aanbieding is?
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/cowboy-magic/
Hier!
Heb ik hem zelf ook besteld.
Cerilene_ schreef:xSlvna schreef:Dus, je doet dat spul in de manen en alles word dikker, kan iemand mij uitleggen HOE dit kan?
Het wordt niet bij toverslag dikker hoor, maar een schone, verzorgde, ontklitte bos oogt al snel dikker en mooier. En na verloop van tijd als je het goed bijhoud (vooral met de detangler) zullen de haren minder snel afbreken, waardoor het uiteindelijk dus ook wel dikker wordt omdat er meer haren gespaard blijven. Maar het is geen tovermiddel helaas, dus een paard met heel dunne manen of staart zal niet opeens een volle bos krijgen. Desalnietemin vind ik het erg fijn spul.