Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Discussieplatform Nowolves schreef:We hebben iets van 2,2 miljoen honden in Nederland, als die al 8000 schapen grijpen, dan is dat iets van 0,004 schapen per hond per jaar.
Inmiddels is door DNA aangetoond dat ongeveer 20 wolven ruim 331 schapen hebben vermoord. Gemiddeld dus ruim 16 - 18 schapen per wolf.
Tesamen kostte dat nu al € 55.000 aan vergoeding voor schapen.
Dus tot nog toe zo'n € 2.750,00 kosten per rondtrekkende wolf .
En dit is dan zonder de salariskosten van wolvenonderzoekers (monitoring), schade taxateurs, beleidsmakers die "bezig" zijn met de wolf en de kosten voor DNA onderzoek.
karuna schreef:Ik vind de zin "Bescherming willen jullie niet"Ik gooi het over een andere boeg. Wat zouden de meesten hier dan willen van een overheid? Bescherming willen jullie niet, miepen over wolf terug wel. Tegenhouden is niet te doen, wolf is er al
karuna schreef:Ik gooi het over een andere boeg. Wat zouden de meesten hier dan willen van een overheid? Bescherming willen jullie niet, miepen over wolf terug wel. Tegenhouden is niet te doen, wolf is er al
karuna schreef:Ik gooi het over een andere boeg. Wat zouden de meesten hier dan willen van een overheid? Bescherming willen jullie niet, miepen over wolf terug wel. Tegenhouden is niet te doen, wolf is er al
sureido schreef:Dit is met de wilde zwijnen al helemaal uit de hand gelopen want dat was ook schattig en leuk, hetzelfde gaat ook weer gebeuren met de wolf.