Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_W schreef:Jullie zijn zo hard gegaan dat ik het een tijdje niet meer heb kunnen bijhouden. Ik kom dus zo weer even binnenvallen zonder bijgelezen te hebben.. Mijn excuses.
Wat zijn jullie per maand kwijt aan hooi/kuilgras en voor hoeveel paarden/pony's is dit? Ik heb 1 kwpn merrie (1.54m) en 4 shetlandpony's. Binnenkort zou ik ze graag met me mee nemen als ik verhuis en dan is het toch wel heel handig als ik weet hoeveel ik daar ongeveer voor moet rekenen. (Nu eten ze de resten kuilgras van het het bedrijf op, dus geen idee voor hoeveel geld ze weg eten).
Lynn_Nikita schreef:Kim_W schreef:Jullie zijn zo hard gegaan dat ik het een tijdje niet meer heb kunnen bijhouden. Ik kom dus zo weer even binnenvallen zonder bijgelezen te hebben.. Mijn excuses.
Wat zijn jullie per maand kwijt aan hooi/kuilgras en voor hoeveel paarden/pony's is dit? Ik heb 1 kwpn merrie (1.54m) en 4 shetlandpony's. Binnenkort zou ik ze graag met me mee nemen als ik verhuis en dan is het toch wel heel handig als ik weet hoeveel ik daar ongeveer voor moet rekenen. (Nu eten ze de resten kuilgras van het het bedrijf op, dus geen idee voor hoeveel geld ze weg eten).
2 paarden ( PRE en New forester)
2 grote balen voordroog/ hooi per maand Prijzen afhankelijk van inkoopprijzen, hooi betaal ik hier belachelijk veel aan, dan zou ik 150- pm hooi hebben, voordroog ben ik rond de 80- kwijt
ik haal alles zelf, laat het niet brengen
Staan ook dagelijks op de wei maar is vrij arme grond en weinig gras
Kim_W schreef:Hoeveel kg zijn jouw balen? Bij mij komen ze inderdaad ook gewoon lekker op de wei. Mijn voorkeur gaat ook naar voordroog, aangezien ze hier altijd al op staan. En prijstechnisch ook een stuk voordeliger.