Sorry verkeerde topic

Deze stille meelezer heeft zichzelf juist verraden
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moos99 schreef:Wauw super leuk en mooi TS! Je mag trots zijn op jezelf
Even misschien een tip voor als mensen straks in de bak willen gaan rijden, bij ons op stal heb je van die uitschuif draden (zoals een hondenriem) dat maakt het makkelijk iets dicht te maken en te openen. Je zou dan bijv. 1 of 2 draadjes onder elkaar van de ene kant van de bak naar de andere kant kunnen plaatsen, dan kun je makkelijk 2/3e van de bak gebruiken om te rijden/longeren. Die paarden overleven het wel even zo op een kleiner stuk, vooral als je ziet dat ze elkaars zijde toch al niet verlaten
Lynn_Nikita schreef:Moos99 schreef:Wauw super leuk en mooi TS! Je mag trots zijn op jezelf
Even misschien een tip voor als mensen straks in de bak willen gaan rijden, bij ons op stal heb je van die uitschuif draden (zoals een hondenriem) dat maakt het makkelijk iets dicht te maken en te openen. Je zou dan bijv. 1 of 2 draadjes onder elkaar van de ene kant van de bak naar de andere kant kunnen plaatsen, dan kun je makkelijk 2/3e van de bak gebruiken om te rijden/longeren. Die paarden overleven het wel even zo op een kleiner stuk, vooral als je ziet dat ze elkaars zijde toch al niet verlaten
Volgens mij zijn niet in die lenge (20 meter brede bak?) te krijgen volgens mij. Zowieso geen veer draad gebruiken veel te gevaarlijk omdat ze daar oa met de staart in kunnen vasthangen. Zo'n flex lijn is fijn gebruik ik ook meer ik gebruik hem op 10 mtr en volgens mij is dat ook de maximale maat
Little_Gift schreef:Die Fries af en toe nog bereden? Dat zou ik nou toch ook echt niet meer doen met zo'n rug joh...
Barbet schreef:Ik zou de foto's verwijderen waar de Fries opstaat, ik zou het in ieder geval niet leuk vinden als ik er achter zou komen dat m'n paard zo besproken werd in een topic van de pensioneigenaar.