Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amies100 schreef:Wie kan mij helpen?
Ik heb zo'n ijzeren kantoorkast gekregen. Nu wil ik daar een zadelsteun in bevestigen aan de zijkant (achterkant kan niet want hij is niet diep genoeg) maar ik twijfel of dat wel kan ivm de stevigheid. Wie heeft dit zelf ook gedaan?
Vuri schreef:amies100 schreef:Wie kan mij helpen?
Ik heb zo'n ijzeren kantoorkast gekregen. Nu wil ik daar een zadelsteun in bevestigen aan de zijkant (achterkant kan niet want hij is niet diep genoeg) maar ik twijfel of dat wel kan ivm de stevigheid. Wie heeft dit zelf ook gedaan?
Ik heb dat ook gedaan. Gaat prima. Hebben zelfs twee zadels in gehangen. Zal kijken of ik deze week even tijd heb om een foto te plaatsen.
Bonnieaw schreef:Ik was gister naar de Welkoop met het idee daar te slagen voor de herinrichting van mijn kast. Mooi mislukt dus, ze hadden helemaal niks daar.
Wel eeeeiiiindelijk echt goed opgeruimd. Ga zo maar even naar de blokker/xenos om het af te maken.
Ik wil eigenlijk ook nog een extra plank en hangmandjes voor mijn beschermers...
Kast nummero uno:
[ Afbeelding ]
En de tweede:
[ Afbeelding ]
In de eerste liggen inmiddels bovenin mijn winterdekens, die moet ik nog even in een kist of bak doen want de muizen eten zo door de zakken heen. Mijn zadels liggen thuis omdat mijn merrie hoogdrachtig is, maar in ieder geval 1 moet er straks gewoon weer in.
Leen_ schreef:Daar kan je inderdaad al een leuke kast mee maken. Ik hoop ook dat je diep genoeg mag gaan? 60 is toch een minimum voor een kast waar ook een zadel in moet.
Edit: Voor jou had ik toch een keer een 3D-beeld gemaakt he? Dan kan je nog een stuk groter gaan, die ik getekend had was 1m op 150.
Leen_ schreef:Daar kan je inderdaad al een leuke kast mee maken. Ik hoop ook dat je diep genoeg mag gaan? 60 is toch een minimum voor een kast waar ook een zadel in moet.
Edit: Voor jou had ik toch een keer een 3D-beeld gemaakt he? Dan kan je nog een stuk groter gaan, die ik getekend had was 1m op 150.