Caira schreef:een loonwerker of grondverzetbedrijf
Leveren die ook het zand?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) naar de kant. En droog / droger zand op de plaats gegooid waar het zo'n zooi was. Was compleet gesloopt maar goed...het heeft wel resultaat. OP de blubszooiplek was het vanochtend nog uitstekend begaanbaar, de ingang van mijn paddock zag er eindelijk weer een fatsoenlijk uit.
MarjaR schreef:Naieve vraag hoor, maar wat voor soort bedrijf kun je vragen om op die manier een paddock op te knappen (stukje uitgraven en dan zand storten)?
DubbelDun schreef:Ik heb altijd al het vermoeden gehad dat dit hét grote probleem bij een pp zou gaan worden. Ons klimaat/ondergrond leent zich er niet zo voor óf je moet echt gaan investeren in bodemverbetering c.q. harde paden aanleggen.
Hij wordt echt steeds aktiever en gaat nu fijn 4 kilometer! Vandaag gelijk bij thuiskomst ook zijn hartslag opgemeten om te zien of ie dus ook ECHT een goede conditie heeft, of dat het alleen zo lijkt, gezien ie niet zweet, ondanks zijn vacht.

, toen kwam ik op de leemlaag. Daar heb ik gootje in gemaakt en hup daar ging het water. Met een beetje geluk is morgen de paddock flink wat droger. Zag er niet uit na afloop en ben thuis eerst maar eens onder een hele warme douche gegaan. Pony's vonden het allemaal zeer interessant
Ik hoop dat je er lang plezier van hebt en niet alles over een paar weken weer terug bij af is 
Hij zit inderdaad heel de tijd te kijken
Tis ook echt zo'n leuke pony
Heel slim ook!