Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
OVER TE NEMEN?????
Je haalt ze toch als ze geperst worden van het land? Dan kan je voor minder dan 2 euro per baal halen. Ik betaal zelfs in de winter 3 euro voor hooi, stro is goedkoper.
Dat maakt mij blij, want met vlas was mij dat niet gelukt.
russel schreef:Fitz, even hoor, maar jouw balen stro kosten toch geen 4 euro?Je haalt ze toch als ze geperst worden van het land? Dan kan je voor minder dan 2 euro per baal halen. Ik betaal zelfs in de winter 3 euro voor hooi, stro is goedkoper.
erg hè, lijkt me echt zo'n enorm tijdrovende klus
[/quote]
bijhouden is idd een tijdrovende klus vandaar dat ik een vervanger zoek.
hoor. Bij de meesten betaal je ook al gauw € 2 tot € 2,50 voor een pak stro.
, ik ga her en der informeren, zal niet meteen morgen antwoord hebben, maar binnenkort wel. Ik sprak van de zomer mensen die het gingen ophalen en dat was echt toen voor 2 euries, vaak is het dan in de winter maar 2 kwartjes duurder voor het opslaan.
, de andere stal heb ik wel hooi verlies, maar dat hark ik door zijn stal, die staat nog op vlas. Nu heb ik een hooizak opgehangen, goed laag, is geen net, maar een zak. Kijken of het diertje het snapt en dan hoop ik ook geen harkwerk meer te hebben.
, dat ik dat zo lang niet ontdekt heb. Heb je een stal waar een drempel in zit, dan zet je alleen het voorste deel in de deuropening. Ook was ik zo omslachtig om tussendoor te vegen, doe ik dus ook niet meer.