Bbbrrr hier ook veel sneeuw wind en vies koud. Hooi gaat nu ook harder en de ukken hebben 1 slowfeeder van de wand getrokken. Nu maar ff hooi op de grond. Mss wat meer verspilling maar met deze kou moeten ze kunnen eten.
Lotte_Wessel schreef:Heeft iemand nog een idee voor de waterbak? Heb zo'n fles gedaan zoals vele aanraadde op facebook enzo. Fles met gekookt afgekoeld water, zout en lucht, maar helaas blijft de bak alsnog bevriezen. Iemand nog een ander idee?
[ [url=m/FWppce.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vriend is nu warmtelint aan het halen, dat gaat om 1 kuip heen, die plaatsen we in een kuip van hetzelfde formaat en hopen dat t dan helpt. Dat wordt dan de nachtoplossing voor de ukken. Overdag blijf ik wel lopen met emmers (zolang ik t buiten zetten aandurf) en paard is qua stal wat warmer, waterbak nu bij de buitenwand weg gehaald en hoop dat die acceptabel blijft gedurende de nacht.
Van mij mag t lente worden!

Levert wel leuke plaatjes op!
De hopelijk gaat het goed met je andere buitencaaf! Sneu van die andere, was die al oud?
Pup met dit weer is inderdaad niet ideaal, hopelijk gaat t meevallen met de kou.