Heb zelf op dat doort plankjes de naam geverft en op de kasten krijtverf.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:jitzkee, ik heb wel een neusnetje van mijn rambo over, die zit normaal met klitteband vast, als je er iets mee kan stuur ik hem wel op
belle_boef schreef:50 baaltjes, ik kan er 40 kwijt in mijn trailer dan is 50 niet heel veel meer qua ruimte. Je deed ze in een bis toch?
pol013 schreef:Gewicht weet ik zo goed. Iets tussen 100 en 200 kg. Zou bij voordroog ook niet zo op het gewicht af gaan. Want een zware baal is gewoon een natte baal.
De maat is hier 90cm. Maar ze kunnen vanaf 90cm alles maken tot 150 ongeveer.
Lynn_Nikita schreef:Ik moet morgen ook weer pakjes halen, 25 passen er in de trailer maar durf ze er niet meer in te laten liggen na de schimmel vorige keer
alles zit ( oals normaal bij een verbouwing) tegen
De inbouwwc moet verder naar achteren waardoor het afvoergat niet past, Nu is die 90 mm en dat is weer een afwijkende maat blijkbaar. Nu al 3 zaken afgegaan en net maar online besteld
Grootste probleem is dat ik net via de buren hoor dat de woonkamer en oude keuken ( nu ook woonkamer bij ons) houtvloer is. Er liggen dus 2 lagen tegels op die ik nog eraf moet halen maar dan kan vloerverwarming dus niet zomaar maar moet eerst al het hout eruit en beton gestort worden. Gaat nu al extra kosten ivm die vloerverwarming ( wat ik niet maar mijn man wel wilde) en geen idee wat dit nu extra gaat kosten, laat staan al dat extra werk en puin waar wij in komen te zitten. Alle meubels en honden moeten al buiten, planning nu was 3/4 weken maar dat wordt dan nog langer