(Ja, ik baal ook van al die babyhaartjes eromheen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonprayer schreef:dan moet je de eerste slagen los doen, zelfs een beetje omhoog, over de manenkam heen vlechten,. daarna heel strak
https://www.youtube.com/watch?v=Y4Fc_I_dpHg
sorry, wel britt dekker haha. vind haar wel komisch
TerraHowrse schreef:Oh die dekennachtmerrie
Hier dekenloze paardjes, al heeft eentje een week lang een deken op gehad. Heeft het nog best lang volgehouden moet ik zeggen, had verwacht dat ie binnen 1 dag kapot was maar het werden 5 dagen![]()
Ze verharen nu wel (hel, zou ze bijna alsnog scheren) en dan ga ik weer aan de slag. Baard, benen, staart, oren
__denise schreef:Wat een leuk topic
Ik vind het ook heerlijk om een lekkere tut/vlecht/was-dag te houden! Op stal ben ik iedereens vlechterIkzelf houd niet van wedstrijden rijden, maar vind de voorbereiding altijd wel erg leuk om te doen. Soms ben ik er met 4 verschillende pony's/paarden druk mee en kan ik mooi op mijn knotjes oefenen.
Volgens mij ben ik de enige die het op een andere manier doet:
[ Video ]
De 'normale' manier (zoals Britt Dekker) moet ik nog even oefenen, 1x geprobeerd, maar werd niks.
Pony met wat lange, dikke manen, met een hoop fluf
[ [url=m/9GkIvE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Glimpaard
[ [url=m/VQvEG4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ondertussen... Staat mijn eigen paardje er zo bij![]()
![]()
[ [url=m/6LrusU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binnenkort even alles netjes maken: helemaal wassen, oren, staart, manen en 4 witte benen
Ir1ne schreef:Hier al besloten om hem volgend jaar alsnog te scheren, hij heeft geen dikke vacht, helemaal niet zelfs maar hij blijft zo vreselijk lang nat.... Ik ga dit weekend ook weer lekker toiletteren, baard, oortjes, derde oor. Voeten heb ik laatst al gedaan
Ir1ne schreef:Daar zou ik het idd ook niet om doen, ik heb hem vol in training staan dus elke keer een uur wachten tot hij droog is en weer onder de deken kan ben ik eigenlijk wel flauw van