Ik heb de luchtroostertjes in mijn kast. Ik had ze gehaald en in de garage laten liggen in de doos. Klusjesman had ze gevonden en erop gezet, voordat ik het wist. De bovenste zit scheef Nouja.. geeft ook niet Zal er eens een foto van maken.
haha ja Liesje.. ik ben ook overal hahaha Ik zit nu fijn ziek thuis dus zit me maar te vervelen op bokt. Morgen weer proberen te werken dus vanavond weer paard pesten
LOLLYYwood
Geplaatst: 19-04-13 20:42
Heey iedereen! Ik ben nog steeds van plan een zadelkast te maken Nu het beter weer wordt gaat dit makkelijker gezien je geen koude handen krijgt enzo
Maar uh, welk hout splijt niet als je erin boort? Of welk hout houdt het best een zadel op een drager en buigt niet door, door gewicht,...
Ik heb hele goede ervaringen met betonplex en MDF. Mijn nieuwe kast word er eentje uit betonplex.
Patty14
Geplaatst: 19-04-13 21:16
Dit is mijn zadelkast. Beetje een zooi . Onder de originele dit nog een kastje die eronder is gezet. Hier heb ik de winterdekens in zitten en spullen die ik niet zovaak gebruik.
Moet daar je zadel ook nog bij in?? Mij kennende gaat dat nooit passen joh
Zal morgen een foto maken de mijne is echt groot geworden nadat me vader het vorige week nog een zadelsteun bij gemaakt heeft. En in geval van nood kan er nog een 3e bij komen.
Ik heb een half gepensioneerde maar die loopt nog wel recreatief met me als ik het vol kan houden (word half mei weer geopereerd) Heb 2 zadels erin liggen vond het zonde om ze op elkaar te leggen steeds. 1 is een dressuur kn met aangepaste wrongen en de ander een christ bont zadel.
Ik moet nog steeds een foto maken.. Ik ga hem morgen even opruimen als ik niet zoveel last meer heb van mijn fijne bijholte ontsteking! yum yum. Ik moest een kast hebben die diep genoeg was voor mijn western zadel en dat was nogal een probleem.. Totdat we een tuinkast van iemand over konden nemen voor weinig. Deze is ong 85 diep dus daar past wel een westernzadel in.. deze heb ik (naja papa) helemaal omgebouwd tot soort inloop zadelkast met 2 zadels en nog heel veel meer zooi!
Ziet er toch goed uit Daar heb ik ook last van hoor mijn telefoon laat het ook steeds vaker van zich afweten Toe aan vervanging denk ik
Wel grappig zo'n rekje in de kast kun je inderdaad alles op kwijt. Heb je die op maat laten maken of zo gekocht?
nenaavdw
Geplaatst: 22-04-13 10:04
Nee het rekje is zo gekocht en het een en ander af gezaagd, maar idd wel heeel erg handig! Omdat het een plastic tuinkast is en je geen haken aan het plastic kan hangen is heel de kast verstevigd met houten planken! En hangt goed vol. Normaal liggen de plankenook vol met dekens, maar die worden nu gewassen. Ik ben echt super blij met mijn kast. En dan nog vraag ik me af of alles erin kan passen. Ik heb mijn paard nog maar iets langer dan een half jaar en dit is al mijn verzameling haha
Hahaha, ja precies! Daar kun je wel een flinke kast neerzetten. Als hij leeg is weegt hij natuurlijk ook geen reet, dus als je hem ergens anders neer moet zetten is dat ook goed te doen. Heel handig En diep genoeg voor je westernzadel.
Ja klopt het is een tuinkast! Ik heb hem goedkoop van iemand over genomen die ging verhuizen. Dus voor mij was het een koopje, maar nieuw zijn ze meer dan €300,-. Aangezien hij nog verbouwd moet worden is dat een duur geintje, maar als je er goedkoop ergens een kan krijgen is het zeker een aanrader! Ik hu van mijn inloop kast haha.
Het blijft een dure grap die kasten! Hoewel een gepimpte kleding kast voor een dressuur zadel makkelijk moet kunnen. Alleen die westernzadels hebben zoveel ruimte nodig haha (en de rest van mijn troepies)
Ja idd ik heb 1 springzadel en de rest is allemaal 'troep' zadeldekens in alle kleuren, overal bijpassende pees- en kogelbeschermers en bij een aantal ook bandages, hoofdstellen, halsters, touwen, ... ik kom echt niet toe met die 'standaard' zadelkasten, met 3 zelfs niet (had er op mijn vorige stal 3 en nog zaten die propvol)
Levidepevi
Geplaatst: 22-04-13 20:45
Kun je geen hoefschoenen in die boodschapkratten doen als je snapt wat ik bedoel?
Ik heb nu alles thuis, ik zorg dat mijn 2 zadels en hoofdstellen wél op stal zijn (vragen voor extra kast) en zorg dat ik één springset en één dressuurset op stal heb, is ene vies/te bezweet, gaat die mee naar huis en in de was, en neem ik hem (of een ander dek) weer mee naar stal.