Maar genoeg mensen in omgeving gehad die ook last hadden van afbrekende (lange dikke) manen en met CM niet meer!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barvrouwke schreef:Ja, maar straks breekt de rest ook af... Beetje zonde voor een fries.
Nu gebruik ik niets...
Eliine schreef:Sowieso om een totale pony weer wit te krijgen met greenspot remover is wel heel kostbaar hoor! Die flesjes zijn behoorlijk prijzig en ze zijn echt voor de snelle noodoplossingsvlekken vlak voor een show of wedstrijd. Als je pony al redelijk wit is (en niet al maanden niet gewassen) en hij gaat precies met zn witte vacht in de mest liggen of hij krijgt grasvlekken dan is het echt het PERFECTE spul. Gegarandeerd dat die vlek er weer uit is. Maar op een ongewassen compleet vieze pony ga je denk ik heel veel spray verspillen. Dan zou ik eerder een aantal dagen vantevoren een dekentje opdoen en heel goed poetsen of evt. toch met warm water wassen.
Aartje schreef:Heb ik laatst weer opnieuw gewassen, maar ben ik vergeten een foto vooraf te maken.. maar heb wel mooie foto's van na de wasbeurt. Dus die komen er morgen aan.