Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

30m2 mocht dan wel. Dus dat gaat er komen. Ik smokkel iets 8x4 en dan denk ik nog even of ik iets mobiel kan vinden. Mijn paardjes stonden niet meer bij huis. Hun stal is toen in beslag genomen door zoonlief met een keet.
nu dus provisorisch iets met doeken gemaakt. Ging steeds goed tot gisteren.
en het afdak komt niet eerder dan in maart. Pfff mijn oudje draagt een deken en de tinker lijkt alles prima te vinden, maar ik "zucht". Dus maar weer een oplossing zoeken.
DuoPenotti schreef:Voldamort

En weer geneuzel van de gemeente
Lekker je eigen draai aan de 30m2 geven
Hopelijk is het snel maart, met niet zulk slecht weer meer aub...

)
kvulden schreef:Allemachtig wat gaan jullie snel. Dat kan ik niet bij houden.
Ik ben blij dat het mysterie rond mijn naam is opgelost.
_Tarzan schreef:Ik vind Verona een hele mooie naam, m’n lievelingspony vroeger op de manege heette zo

dat gaat mooi worden bij iedereen in de lente! Succes met planten voor diegenen met veel plantwerk.. zeker de bomen waren hier nog wel een klusje, die hadden echt grote gaten nodig.
Hier hebben ze hele normale namen: Noah, Piccolo (ook verwijzing naar 'kleine man'
), enkel de ijslanders hebben ook achternamen: Elska van Loo en Elding van 't Krakeelhof. Elska betekent 'houden van' in het ijslands (dat vind ik echt zo mooi, ook al is ze zelf eerder een zuur chagrijn) en Elding betekent 'bliksem'.
DubbelFun schreef:Die rijsttractors klinken wel aardig, maar kun je ook nog wel makkelijk aan onderdelen komen ??
Veel plezier in het volgende topic