Ik blijf Diddle wel echt een geniale naam vinden. Ik had vroeger een Diddle agenda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurie schreef:Beterschap AkshayMigraine is zo gemeen, ik slik er zelf triptanen voor maar die heb je vast al geprobeerd...
betadine schreef:Akshay: Heb je al zo een massage kussen geprobeert ? Ik heb voor kerst zo een shiatsu nekmassage kussen gekocht met infrarood. Ook zo een massagepistool gekocht voor mijn schouder en rug.
Ik had dat veel eerder moeten kopen. Is zo heilzaam als het even overal pijn doet.
Prairy schreef:Mijn oma had vroeger serieus migraine, paar dagen plat in een donkere kamer zeg maar. Die is er door acupunctuur volledig vanaf gekomen. Ik heb het een paar keer gehad, niet zo extreem, maar het is echt heel vervelend.
xXutopiaXx schreef:Laurie schreef:Beterschap AkshayMigraine is zo gemeen, ik slik er zelf triptanen voor maar die heb je vast al geprobeerd...
Die heb ik ook, in grote variëteit liggenMigraine is kak... Vind het héérlijk als de medicijnen dan 'in-kicken'
Even helemaal van de wereld haha
Heb bij mij het idee dat het nu ook voortkomt uit m'n nek.. ik zit toch veel meer met een gebogen hoofd naar beneden te kijken, ofwel naar m'n telefoon.. ofwel naar m'n laptop, omdat mijn thuiswerk-plek toch wat minder ergonomisch is dan zou moeten..
Hier was 't vannacht blijkbaar héél koud, alles is bevrorenEn begin van de nacht inderdaad nog flinke wind en regen... wat een raar weer
Nu echt helemaal windstil en zonnetje
Wij hebben dezelfde rubber tegels als Kirr, wordt hier ook gráág op gelegenMaar hier liggen ze wel opgesloten en deels op maat gesneden
Beweegt 0
![]()
Wat rot van de muizen LN.. Zie ze hier ook wel 's, maar dan vooral als de kat ze thuisbrengtDus ze zitten er wel.. maar ondanks dat het voer redelijk open en bloot staat, merk ik niet dat ze daar echt in zitten..
Betadine, ik zie het ook al helemaal voor me met de plantjesWordt echt mooi!! Jammer dat je dan nog zo lang moet wachten tot 't allemaal gegroeid is hè haha
Hier doe ik ook meestal de aankopen regelen en al het zoekwerk vooraf, maar de uitvoerende kracht is toch wel echt m'n vriend haha, ik ben meer een denker
Flew schreef:Even over je thuiswerkplek. Ik merkte dat ik ook last van nek en schouders kreeg vanwege het naar beneden kijken omdat ik op een laptop werk. Ik heb nu een laptopstandaard gekocht een een los toetsenbord. Op die manier staat mijn laptop net zo hoog als een normaal beeldscherm zou staan en dat bespaart mij een hoop klachten.
Robijntjah schreef:Hahaha schattig
Dan heb jij wel mazzel met de naam hoor.
Ik tref altijd paarden met mensen namen
Belker schreef:Voer zit in afgesloten bakken.
DuoPenotti schreef:Dat door de voerton heen knagen, dikke plastic, hebben wij vorig jaar ook gehad, maar dat waren wel ratten.
Robijntjah schreef:Hier een Rosita gehad wat robijn werd, zellita is zo gebleven, Monique is Modesta en Carmen Aurelia Amanda is Aurelia.