Maartje_M schreef:Zu blubberig is het bij mij ook inderdaad... dus volgend jaar stoepje om droog van droog naar stal te kunnen

Ja da's wel heel lekker! Maar dit is de 'bak' dus daar bestraten lijkt me net niet handig
Maar voor volgend winter wel ff iets verzinnen om het niet zo blubberig te laten worden 
Lynn_Nikita schreef:Wat leuk zo die regenboog boven jouw weiland
Ja leuk gezicht hè! Was met mijn rug er naartoe bezig en toen ik mij omdraaide was het echt zo'n 'haaaaaaaaa'-momentje
Mijn pot met goud 
Robijntjah schreef:Zoals dat ene hoekje bij jou is Natasja, zo is bij ons denk ik 20 m2

Ohh mannn... da's wel lastig ja.. merk ook vooral bij de mini's, als ze erin mesten, dat is er ook gewoon bijna niet uit te halen... die groten mesten gelukkig op het droge stuk
Ik ben ook ZO blij dat we het stukje bij Jay hebben bestraat! En in de stal van de mini's ook, want dat was ook supergoor geworden anders, is nu soms ook nat van de regen buiten.. ligt namelijk net wat lager.. vandaar dat we ook die rubber tegels nog klaar hebben liggen, voor daar binnen nog, scheelt weer paar cm. Maar komen er gewoon niet aan toe
En voor volgend jaar wil ik toch ook wel wat verzinnen voor de mini's inderdaad... het is nu soms gewoon levensgevaarlijk om naar het stalletje te schaatsen 
Whaha, dan drinkt ze wel op een heel bijzondere manier
En fijn, weer zoveel regen voorspelt 
En?! Hebben jullie de boom al staan?!

Het had wat voeten in aarde, maar hij staat